Friday, February 5, 2010

Salut Untuk Saiful Bukhari

Salut sepol sebab:-

1- mempunyai ropol-ropol jubur yang kemut baik sehingga boleh menyimpan air mani selama dua hari
2- mampu tidak berak dua hari
3- Boleh bekerja dengan baik selepas diliwat.

Azizan Abu Bakar kena tubuhkan kelab "MEDiA" - Mangsa Diliwat Anwar dan Sepol partnernya.

8 comments:

Harimau-Menaip said...

Kah kah kah..ropol-ropol jubur...Baik Tuan cakap "Scallop Jubur" je..hahahaha...

Anonymous said...

dan... kawan tu... pengotoq lah.. tak pakai baju ujan pun taim main belakang lecak... kehkehkeh... takkan takdak duit kot nak beli... berapa sen je... kat seben-e banyak...

Isa said...

Bukannya kawan yang main lecak tu pengotoq, tapi tukang buat skrip tu yang bodoh bangang, terlupa nak masukkan baju hujan dalam skrip.

ha..ha..ha...

Anonymous said...

Cuba tengok : http://1.bp.blogspot.com/_ufewrrN8a0Q/S2wvQwYzRmI/AAAAAAAAAi8/8poECAiSNtQ/s1600-h/mokhtar.jpg

DAN YANG INI : http://antipkrsarawak.blogspot.com/2010/02/dua-cara-anwar-boleh-lepas-diri.html
..dari sumber diatas...
ANTIPKRSARAWAK: Anwar masih punyai talian hayat yang 100% boleh membantu sokongan terhadapnya akan meningkat di mata rakyat 1 dunia sekaligus akan melepaskan dirinya daripada sabit kesalahan meMOKHTARkan Saiful dengan ayat-ayat asmaranya "CAN I FUCK YOU TODAY?"
Pertama; Anwar mahu tak mahu wajib bersumpah laknat nafi meliwat Saiful. Dengan cara ini sahajalah rakyat akan kembali berarak, bertempek, berguling-guling atas jalan, hidu asap pemedih mata dan menghancurkan segala kemudahan di KL. Daripada hanya 50 orang pada siang tadi kepada 50,000 orang atau 500,000 orang atau 5,000,000 orang!!! Pastinya Kerajaan UMNO / BN akan terus lingkup! Sumpah dengan nama ALLAH, bukan sumpah atas nama sesumpah! Anwar perlu berani ambil risiko dengan menerima laknat daripada Allah jika berbohong dengan sumpah. Nak jadi PM, mesti berani beb... Kalau takut dengan risiko, jangan bercakap mengenai perjuangan???
Kedua; cara ini lebih radikal yang menyaksikan "perjuangan" angan-angan Anwar mahu jadi Perdana Menteri akan diteruskan oleh legasi keturunan Anwar. Bermula dengan anak-anaknya, kemudian cucunya, lepas tu disambung cicit-cicit Anwar dan seterusnya hinggalah keturunan zuriat Anwar si pemikir sejagat itu dilantik jadi PM. Caranya ialah dengan MEMBUNUH DIRI. Anwar mesti berani terjun dari bangunan tempat dia meMOKHTARkan Saiful hingga mati. Style mati mesti ada kesan dan bukti dia dibunuh. Sebelum bunuh diri segala perancangan mesti mantap. Kemudian polis akan siasat dan sahkan Anwar memang mati dibunuh. Maka pembangkang sekali lagi berguling-guling atas jalan mendesak Najib menubuhkan suruhanjaya bebas untuk menyiasat kematian Anwar. Lagu yang sudah semestinya didendangkan oleh pembangkang ialah UMNO / BN yang merancang dan bertanggungjawab membunuh Anwar. Alasan mereka cuma satu iaitu Anwar ada bukti kukuh Najib dan Rosmah terlibat dalam pembunuhan Altantuya. Tak pun Anwar awal-awal letak bendera UMNO / BN di tempat dia jatuh mati. Sah, angkara UMNO / BN!!!
Persoalannya beranikah Anwar? "CAN I FUCK YOU TODAY?"

Terkojut den baco ...

Anonymous said...

..... aku hanya boleh percaya anwar tak meliwat saiful, bila dia bersumpah dgn nama Allah.. kenapa susah sangat, kalau tak buat kenapa takut nak bersumpah..... geram betul aku dengan Anwar ni memperbodohkan kan korang semua....Pengikut dia pulak mengutuk orang mcm bagus sangat.

kulupSakah said...

engko lagi bodoh melantun2..bodoh baghal nak mampus...bersumpah dengan nama Allah adalah proses terakhir dalam siri pendakwaan menurut Islam selepas hukuman dijatuhkan. Proses perbicaraan adalah mengikut undang2 Islam yg digariskan oleh Allah dalam Al Quran..

Puak2 yg marah sangat Allah dikongsi dengan agama lain mengapa tak nak sokong isu Anwar dibawa ke mahkamah Syariah tempat hukum Allah diletakkan? Kamu nak kata Anwar cuba selindung di sebalik Syariah?
Apakah kamu tak yakin Allah pencipta segala kejadian tapi gagal mencipta undang2 utk manusia? Kamu nak kata Allah gagal cipta peraturan yg mampu beri keadilan utk semua manusia termasuk Anwar atau Saiful?
Kamu nak kata undang2 manusia lebih baik dari Allah?

Sila cakap "kami lebih percaya sivil dari syariah ciptaan Allah!'

kami bukan penyokong buta tuli Anwar macam korang yg bengap macam babi bongok?

Syariah memastikan keadilan ditegakkan kepada sesiapa tak kira Saiful atau Anwar.

Sila dtg ke kafe aku kalau nak berbicara soal ini!

Anonymous said...

isa, kalau masuk baju ujan lam skrip... nanti takde la jumpa air ludah lam lubang tuh... kekekekke....

Anonymous said...

Buat kulup sakah:

Cuba renung sedalam2nya..
Kalau lah bini seseorang itu (saudara kita ) dirogol( maksud sebenar) dan kebetulan Si KULUP nampak kejadian itu pada saat dah nak ending dan berlaku begitu pantas .. Maka si KULUP pun tak sempat nak selamatkan mangsa tadi. Si perogol lari dalam semak dan hilang begitu saja.

Namun begitu si KULUP bernasib baik.. kenal orang yang merogol tadi ... kebetulan jiran sebelah rumah pulak.

Nak tanya si KULUP laa .. nak buat repot polis ker ?
Saya pikir siKULUP tentu nak buat repot polis sbb nak bawa kes ke Mahkamah.Lagipun dia ada bukti kukuh nak dakwa orang yang dia kenal perogol tadi.

Maka siKULUP pun jadi saksi pertama di mahkamah. SiKULUP pilih mahkamah syariah untuk mengadili perbicaraan.
SiKULUP penyokong kuat Penasihat PKR DSAI. Maka DSAI pernah meminta untuk dibicarakan mengikut undang2 Islam dan pernah berkata :
Anwar pernah mengeluarkan kenyataan bahawa mengikut undang-undang Syariah, Saiful boleh didakwa sebagai Qazaf kerana tidak mengemukakan empat orang saksi ketika menuduh beliau meliwatnya.

Di bawah undang-undang Syariah, Saiful seharusnya mengemukakan empat orang saksi untuk menyokong dakwaannya, jika tidak, Saiful boleh dikenakan penjara tiga tahun atau dikenakan denda sebanyak RM5,000.


Maka akibat kebodohon siKULUP ... dia tidak berupaya untuk mencari 4 orang saksi. Saksi pula..bukanlah saksi haprak tetapi saksi2 yang boleh dipercayai .. alim .. taat dengan agama.
Kesudahannya siKULUP kalah.. maka yang menderita dan teraniaya tentulah si wanita Islam . Bagaimana rasa kalau wanita malang itu isteri kita sendiri .. anak2 kita sendiri .. ???