Saturday, February 6, 2010

Ken ai faq yu?

I see a little silhouetto of a man
Scaramouch, Scaramouch, will you do the Fandango
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me
(Galileo) Galileo (Galileo) Galileo, Galileo Figaro
Magnifico-o-o-o-o
I'm just a poor boy nobody loves me
He's just a poor boy from a poor family
Spare him his life from this monstrosity

nada dering henfon aku berbunyi (haha! Aku suka lagu Bohemian Rhapsody - Queen)

Aku : Hello..
suara : Hello! Encik Kulup ke tu?
Aku : Ya ada apa?
suara : Begini.. sebelum kita mulakan, saya nak tanya encik suka ke negara mana dalam
dunia ni?
Aku : Saya bercita-cita nak duduk Syria tapi saya suka ke Turki kerana di sana ramai
yang kenal saya. Err...siapa ni?
suara : Okey kami boleh laksanakan tu dan kami boleh bagi encik "senang" sikit jika encik
sanggup bekerjasama.
Aku : Kerjasama? Apa benda? Kamu siapa?
suara : Well, let me jump to the point, begini...kami minta tolong jika encik boleh atau
sanggup buat pengakuan diliwat pemimpin terkenal tanahair dan segala impian
encik akan ditunaikan!
Aku : err...........menarik tu, tapi....saya tak minat diliwat, ia menjatuhkan maruah saya.
Apa kata kalau saya mengaku dirogol oleh pemimpin terkenal?
suara : Dirogol? Hahaha! Are you kidding? Welll...cuba explain sikit, mana tahu it's a good
idea?
Aku : Saya mengaku dirogol oleh pemimpin terkenal tanahair..er...BN ke PR?
Suara : PR lah! Takkan diliwat BN, diorang mana ada duit nak bayar encik!
aku : Syaratnya pemimpin PR wanita!
suara : Haahhh! Macamana pulak? Ok teruskan..tapi wanita bujang dan muda ke? Ramai!
aku : Yang dah kahwinlah! Emm...saya tak kisah pasal kaum dan warna kulit. YB wanita
India okey jugak!
suara : Mana mau cari? Siapa haa?
aku : Cubalah cari.. yang pandai sebut "I want to fuck you!"
suara : Ciss! Tapi sekali lagi saya ulang.. kalau mahu impian anda tercapai...fikirkan!

Easy come, easy go, will you let me go?
Bismillah! No, we will not let you go
Let him go
Bismillah! We will not let you go
Let him go
Bismillah! We will not let you go
Let me go (Will not let you go)
Let me go (Will not let you go) (Never, never, never, never)
Let me go, o, o, o, o
No, no, no, no, no, no, no

aku sedang berfikir...Turki kegemaranku sebab ramai mengenaliku di sana...

8 comments:

joegrimjow said...

hahaja
joegrimjow like this

http://joegrimjow.blogspot.com/2010/02/can-i-f-you-today-lol.html


tak tahu apa kesudahan dia
yg last baca hari pertama je

Ketua Polis said...

salam tuan blog...link blog hamba...tq

Pacifist said...

if yu wan to faq me,dont forget to use ky jelly,sponser my study n so on.but dont be greddy,couse i have black belt.kah,kah,kah drama paling hebat pd abad ini.

aku said...

ciss.. skali bc tajuk gua igt bahasa arab..

abgBro said...

ken ken...wit aa ai wan mandy sat noo...heheheheh

macho man said...

kalau dah keje dia pelacur memang la dia sanggup kena faq...
kalau dia gigolo memang betina kaya minta difaq...
kalau macam sepol tak pasti la kategori apa?
khidmat utk negara kut...

Anonymous said...

macho man said...
kalau dah keje dia pelacur memang la dia sanggup kena faq...
kalau dia gigolo memang betina kaya minta difaq...
kalau macam sepol tak pasti la kategori apa?
khidmat utk negara kut...

Si Sepol tentu lah ,mangsa kerakusan seekor haiwan yang bertopengkan manusia.

Kesian DSAI ... dia kategori apa pulak nooo... ???

isk isk isk ..

Anonymous said...

apa punya jantan la sisepol ni...
sanggup menyerahkan lubang dubur
tak melawan langsung
walau apapun saya yakin
sepol masih teruna...