Monday, July 19, 2010

cerita dalam jamban

salah satu aktiviti harianku ialah pergi Giant Kajang buang hampas perut di tandas awamnya. Aku selesa kat situ sebab ia disenggara dengan baik dan bersih. Amat celakalah aku kalau masuk dalam jamban yang bersih tapi keluar dengan mengotorkannya. Sebagai Kulupsakah aku amat geli dengan tandas kotor dan aku takkan mengotorkan tandas.
Sambil duduk menjalankan proses perkumuhan aku meninjau-ninjau coretan grafiti mahu pun vandalisme yang dilakukan. Ada yang tertulis:-

"Aku benci awek aku. so...kalu sesiapa nak rogol dia aku xde hal nyer. Nama dia Ayu" (ada disertakan nombor telefon bimbitnya sekali.

ada anak panah di bawah coretan itu sebagai respon dengan menulis:-

" Kalau aku, aku jual je dekat Chow Kit, kurang-kurang dapat gak 10k..hahaha.."

Ada pula anak panah lain merespon kepada catatan pertama tadi:-

"Buat ape kau susah2 tulis kat sini bro..baik ko pi cakap kat Karam Singh dalam aduan rakyat ha ha..'

Dari pengamatanku aku rasa budak sekolah yang tulis ni dan walaupun ada bermacam-macam komen aku tetap percaya penulisnya adalah orang yang sama sebab pen yang digunakan pun sama jenis..Haha! Tak kisahlah..
Dulu aku sangat takut nak masuk tandas di Pertama Complex sebab mat-mat pau ramai bersidai di situ mintak duit macamlah kita ni bapak tiri depa. lagi satu tandas kat CM (sekarang tak tahulah..) penuh gay berkampung dalam tandas tah pebenda nak cari tak tahulah..aku tak suka kencing kat mangkuk yang membuatkan kita kena kencing berdiri tu..tah kenapa kadang2 orang sebelah suka meninjau nak nengok barang kita..apa punya turr daa.. macamlah sendiri punya takde..
aku akan masuk dalam tandas yang berkunci..

sekali tu aku kesian kencing sebelah apek tua di tandas kotaraya..17 tahun dulu nih..aku ingat apek tu ada batu karang kot..menjerit2 cakar2 dinding nangis masa nak kencing..aku punya saspen terus blah..

5 comments:

benludin said...

17 tahun lepas demam pilem freddy kruger! itu pasal apek tu cakar dinding...

Modern Talking said...

hahaha cam menarik je bro.. pasni gua pun nak try melabur kat giant prima saujana gak lah hehhe

pawaka1 said...

jamban kat giant kota damansara pun best gak utk berak

mae said...

memang toilet kat cm banyak penunggu..dari pagi sampai petang boleh nampak muke yang same dalam tu..duk kat depan cermin sambil usya2 orang keluar masuk toilet..

Term Papers said...

Absolute brilliant text, the story is really interesting and useful. Thank you for the share.