Tuesday, January 4, 2011

gambar bogel artis dengan yb PR!

ron97 naik lagi malam ni. gembiranyaa!
caaayaaang najib!

p/s amboi koranggg..tengok tajuk laju je masuk.

11 comments:

Pena Marhaen said...

errkk!!aku manusia pertama tertipu dengan tajuk entry ni..

Anonymous said...

sama la saye.

eszol said...

kecibaian terserlah

sudah terang lagi bersuluh

jai said...

Kah kah kah...

Cilakak lu bro!!!

Hidup2 lu kenakan gua.

Tapi tak pe, lu tak buat barang2 keperluan naik harga macam KERAjaan Barisan Najis kenakan rakyat.

Terima kasih pengundi2 Barisan Najis.

Kah kah kah...

dewi said...

alaaa...akak pun terkena..hee..hee..tahniah...

Isa said...

kat sekolah mana lu belajar buat tajuk macam tu...???

teh tarik syam ok bro..., thumps up cuma kurangkan susu sikit... howliou...

Irwan said...

aik? Brader kulup yang trafik tinggi pun pakai taktik ni?

tapi bagus sebab ada mesej yang sangat sniper di dalamnya!

kalau ada gambar lagi bagus...

zX said...

Chist chist & chist! Hahaha

alien said...

minyak naik, kasi tau last minit..
iskh2
kjaan kita ni mmg suka last2 minit ke.. gaya cam student setelkan esaiman je

republikkita said...

Ternyata kita harus ke jalan
Robohkan setan yang berdiri mengangkang
Kembali ke neraka

zuraimi said...

bukan apa... nak pastikan betul ke tajuk nyer....wkakakkaka...