Wednesday, February 23, 2011

jenaka minggu ini

saya nak mansuh ISA tapi polis halang - madey kutty

ada hampir sepasukan bolasepak punya dna di seluar dalam sepol termasuk air mani dia. sepol yang dah bersumpah laknat itu mulanya sakit tapi bila terasa sedap lalu dia pun inzal.

azmin kata KPI terhadap YB PKR adalah mengarut. maklumlah KPI dia pun failed..kah kah!

PAS memang dah mula usya kawasan bandar untuk kerusi mereka PRU akan datang..

sumber dari utusan meloya kata kalau muka depan kutuk nik aziz atau anwar, sale memang drop gilaa..

kah kah kah! aku ketawa sambil terkentut-kentut.

10 comments:

Cikli said...

bro,

laman tukar tiub cuba digodam tu tak termasuk dalam list ke?

Anonymous said...

DNA di luar tak dikira, walaupun 10 orang main bola kat luar, yang di kira ialah yang masuk lubang gol atau bahasa kasarnya lubang jubur. Kalau di luar tak dikira meliwat, DNA dalam lubang jubur barulah di kira meliwat. kah, kah lawak betul.Dan ada orang loyer bodoh kata kenapa ada DNA saiful dalam lubang jubur dia. Lubang jubur saiful memanglah ada DNA Saiful,kerana milik Saiful. Loyer tu tak heran macam mana DNA dari air mani Anuar ada dalam lubang jubur Saiful. Kah, kah geli hati betul. Kalau nak berhujah pasal DNA kena belajar dulu, kalau tak nanti orang kata bodoh.

Anonymous said...

Membela orang meliwat tu salah. Isteri nabi lut pun di laknat tuhan kerana menyokong golongan ini, kalau tak percaya bukalah AlQuran.Samaada di dunia atau di akhirat keadilan tetap akan terlaksana. Siksan neraka adalah benar. Bacalah AlQuran,bacalah hadis Nabi, kita tidak akan tersesat dan tertipu .

kulupSakah said...

kah kah kah....

Anonymous said...

Memfitnah orang meliwat tanpa empat orang saksi pun boleh masuk neraka juga oooi... kecuali disebat 80 rotan dan kesaksiannya tidak diterima selama-lamannya.

Sumpah-sumpah takleh pakai dalam Islam melainkan sumpah untuk seorang suami mengatakan bahawa isterinya berzina... itupun kena saling laknat melaknat. Ada faham?

Anonymous said...

Mat Sabu lepas kes khalwat walaupun ada pada mulanya ada 4 saksi..
2 saksi tu tarik diri sebab dia pi serbu mat sabu di luar waktu kerja dia, jadi tak boleh jadi saksi..hahaha..

macam ni punya hukum pun dok ada...

-faiz-

kulupSakah said...

marilah kita sama-sama ketawa dengan lawak jual agama yang mereka niagakan.
kah kah kah!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ni jenis ustaz belajar tak habis dari timur tengah ..balik mau free..mau belajar sambil melencong suruh negeri pakatan bayar..ceh ada kaa...

kulupSakah said...

tulah pasai

Pena Marhaen said...

zaman sekarang banyak ustaz separuh masak..