Tuesday, February 1, 2011

mogok

tadi aku type entry debat aku dengan cikgu besar songkok tinggi. bila nak publish, tak boleh dan ia hilang dari simpanan.

citt! aku akan mogok menulis untuk beberapa hari.

korang layan dulu blog tukar tiub, gedek dan lain-lain.
!@#$%^&*!!!

7 comments:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

wah! Bro Kulup naik angin dah nih..hehe

mat said...

Tulis lah sepotong Hadis sebagai peringatan

kulupSakah said...

yuyun,
prott angin naik terlebih..

mat
sila cek hadis di mana2..haha!

Pena Marhaen said...

sesekali mogok memang best..hehe

Semutgatey said...

molek benorle cuti nulih, teman nengok daya ide mike le ni pun ummphnya dah surut.

Irwan said...

haikk? dalam blog sendiri pun nak buat demonstrasi, ke?

gedek! said...

Haha! Baru nak tanya soalan yg sama dengan Irwan...