Wednesday, April 20, 2011

di wad...

di wad 5a serdang, takde apa yang menarik selain kami menguruskan annisa dan an-nur di wad. mereka semakin pulih, mungkin keluar sehari dua lagi.

apa aku buat?
huuuhh...nurse mintak lukis gambar dia dan pasangannya..okeylah..


..dan meneruskan kerja terakhir potret peguam murnie hidayah anuar, sikit lagi nak siap..penat gak..

6 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
hari hari kita mencorak warna warna kehidupan...

Cikli said...

bro, sekali tengok pasangan misi tu ada iras anwar la.
memang macam tu, atau lu asyik tengok video kebelakangan ni..

gedek! said...

gila rajin..!

YuYun@HanleeYun a.k.a KuLaT_NaKaL said...

perghhh....suka potret tuh..

kulupSakah said...

dah takde keje kene rajin laa isi masa lapang

kulupSakah said...

brutal - aku tak nak warna, aku biar je kosong..ok ke? hihi,,

cikli - lu kot, bukan gua..
yuyun - tq