Monday, April 18, 2011

kata mereka...

kata mereka, dia dilihat masuk ke bangunan itu untuk ditanya akan sesuatu... di dalam pejabat itu dia disoal bermacam-macam, lama juga.. kemudian dia dilihat keluar, seakan kecewa, kata mereka... kata mereka lagi, dia naik ke atas bangunan... ...dan dia terjun? Mengapa dia mesti terjun sedangkan dia hanya saksi? ..tapi itu kata merekalah...

...dan dia ditemui mati tanpa patah riuk seperti jatuh bangunan. Tapi dia bunuh diri.



..kata merekalah.....


(amaran: jangan tiru aksi ini. Dia adalah pelakon profesional!)

9 comments:

Isa said...

1) kah..kah..kah... tragis...tragis... kisah nih....

2) plawok..plawok..plawok...

yang mana satu pilihan 1Malaisia...

mae said...

stand in ni agak sesuai untuk cerita dato T sebab tak pakai baju berbanding dengan pelakon yang pakai tuala..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kata orang banyak apa ni apa ni?

Pena Marhaen said...

siapa mereka tu?hehe..

Harimau-Menaip said...

stand in tu takde telur? pelik aku.

kulupSakah said...

kahkahkah!
patung tak bertelo takpe..manusia pon ada tak bertelur gak! spesis kecut digertak bini

Anonymous said...

kalau kata lah... kata lah kan... wa nak bunuh diri dengan terjun bangunan... wa tak pilih jalan susah kuar kot tingkap kecik...

orang nak bunuh diri, biasanya... pikir-pikir jugak dulu... layan perasaan... nak la tempat lapang, kat atas bumbung ke... baru best... ni nak susah payar kuar kot tingkap kecik yang tak leh nak bukak leluas...

kulupsakah said...

gua pulak kalau nak bunuh diri rendah sketlah sebab gayat..

gedek! said...

Bes bes...!