Sunday, April 17, 2011

perang!


aku tak de mood menulis entry. aku tak de mood dengan internet. minggu kedua dah an-nur di wad. tol, petrol, dobi,makan minum semuanya kena kira. kedai tutup dah dua minggu. juga dapat surat tunjuk cipap kenapa aku tak datang kerja seminggu? Haaiiiihh!! Tak boleh ke tanya kabor aku dulu sebelum kasi surat. sms ke, apa ke... tak kisahlah tu.. man gotta do what man gotta do! cuma aku serius kali ini:- isytihar perang kawan-kawan yang mengaku benci dengan kezaliman dan fitnah tapi masih membeli akhbar sial. masih dok sumbang duit untuk mereka meneruskan fitnah! kita berperang! maknanya jika kau sedang mengelek akhbar sial tu dan ternampak aku, maknanya kita bermusuh ketika itu. sori! aku tak mahu berkompromi dengan orang yang bersubahat.


gambar di atas adalah gambar mood aku punya muka!

5 comments:

Isa said...

mana punya mangkuk yang dok usung lagi akhbar pencacai tu...???

Damnnnn.... Bangang...!!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mangkuk tinggkat kot

gedek! said...

OOooooo.... (bunyi tong tu)

paloibinmulau said...

saya tidak paham dgn org melayu yg cakap boikot tp masih beli akhbar haprak dan tgk drama kat tv3 serta media prima. kalau nak boikot berita tv3 jgn buka langsung tv3. saya sudah boikot utusan dan bh sejak 2005 manakala tv3 2009.

Anonymous said...

Patutlah anak sakit ... Bpk mak mulut dan tingkahlaku mcm haram. Tahu nak hamun dan bnci org .... Org punya sumpah dan caci maki x ambik kira ke? Skrg ank dh xde .. Berubahlah sikit ... Kalo x krna msuk tv3 kisah ank ko... Org pun xtau hal ko.mna hasil kwn2 ko yg konon mmbntu.. Msuk poket ke? Ank dh tenat bru nk setuju msuk tv3. X malu ke????skrg dh xde...x ralay ke...berubah lah bro.