Friday, October 17, 2008

Bukit Bintang lambang ketuanan Melayu dan Islam Hadhari!

wanita China sedang mempromosi khidmat 'urut'nya!

antara pengusaha-pengusaha khidmat urut..malam dah jadi macam pesta!
wanita China seksi tadi memujuk orang awam..pandaikah wanita seksi ini mengurut?


..malam semalam aku round Bukit Bintang..dah lama tak tengok KL Nightlife..pehh!! berderet-deret pengusaha urut mempromosi bisnes urutnya dan memujuk pejalan-pejalan kaki agar menikmati perkhidmatan mereka. Gadis Indon, dari China, pekerja Bangla berebut-rebut memujuk orang awam termasuk aku...gadis Indon si tukang urut memberitahu aku dia ada belajar refleksologi berbanding wanita-wanita China berpakaian seksi di situ yang hanya pandai mengurut 'batang-batang cendawan' sampai muntah lendir!!

aku tengok Bukit Bintang daj jadi Patt Pong, atau Had Yai....terlupa nak ambil gambar lalu aku bercadang nak ambil foto suasana itu malam berikutnya..
- malam tadi tah apa majalnya aku kena food poisoning..melepek di bilik hotel sampai pagi..aku cuma sempat ambil gambar pagi tadi di mana bisnesnya tetap berjalan walaupun tak sehebat malam!

Jika anda ditanya apakah Islam Hadhari oleh sesiapa, bawalah mereka ke mari dan tunjukkanlah jawapan yang tepat di sini. di sinilah ketuanan Melayu yang mereka cuba pertahankan dibela di mana Melayu dilayan macam "tuan" diurut,digosok badan, cendawan dan teloq sehingga berlendir, di sinilah Islam Hadhari disemai sebagai menghormati hak asasi orang lain..sebagaimana ketuanan Melayu dipertahankan kuotanya di Pusat Serenti dan di litar2 haram rempit..
Di sinilah ketuanan Melayu dipertahankan bilamana anda bebas bersubang bergelang berambut perang menghisap rokok asalkan anda Melayu dan masih lagi Islam sebab dah bersunat punai dan bijik..yang lelaki bercakap lucah yang peremupan berbaju sendat dan singkat menayangkan 'pusat islam'nya!
kata mereka "ah! peduli apa kamu? mak bapak aku tak marah sebab sibuk berclubbing dan mentedarah rasuah, tender dan kontrak, busy menjarah projek!!"

JAWI, JAKIM, Pusat Islam( hehe..pusat dah bertindik)...adalah Tanah Perkuburan yang sunyi!

9 comments:

kulatlapok said...

salam Tuan Kulup;

Kalau kita semua perasan, Jalan Sultan Sulaiman ada satu restoran macam ala2 Timur Jauh gitu tapi ada Iklan ARAK... bangsa Arab tapi agama lain agaknya...

DNL said...

La kan nama negeri majmuk. biasa la. kalau PR naik pun tak kan tak bagi DAP can nak enjoy kot.

Pegi la main tempat lain PAS pegi mehjid, PKR pergi cari pelabur amerika dan lain lain negara yahudi melabur

DAP cari la isuue issue lawan PAS jangan sampai jadi negara Islam. abih tu cari issue melayu bagi depa sama rata lama lama buleh la ikut PAP concept.

orait la ttu.

UMNO masa tu mapuih dah. jadi cam Parti GOLKAR Indonesia yang memperjuang hak pribumi Indon dulu tu. La ni sama rata dah. Tu yang nak makan punsusah tu. Dudok kat tepi tempat buang sampah.

Cina yang sama taraf dah ok dah bungalow dan rumah rumah mewah dah ok balik dah. Suharto dah mapuih dah. Dulu Suharto la yang tak bagi sekolah cina, raya takleh, mercun takdak, budaya langsung takdak dah.

hindu langsung tak banyak lama dah kena export atau mengekspot diri sendiri. tak tahan la......

masa tu lagi banyak la melayu yang dudok rumah bungalow sama rata dah kan hindu pun banyak jugak kat kelab dan hotel banyak la babi panggang....

maka ada la satu korner untuk orang melayu islam ni. macam kat turki.

kita pun sambil makan sembang sembang ....

dulu kan ke negara kita ni nama nya

Semenanjung Tanah Melayu lepas tu jadi Malaya lepas tu jadi Malaysia.

Ni depa nak tukar lagi jadi Semuasia sinonim jugak dengan malaysian malaysia.

Ih tak sangka lak.

Anonymous said...

Aik...jangan le nampak je yang tak elok kerajaan juga yang salah. Bukit Bintang dan keseluruhan KL sape yang pegang, DAP beb. Tak kira lah mana parti petai yang pegang, janji benda2 macam nih tak berlaku kat negara kita nih. Kelang pun banyak juga tempat2 yg tak elok, Ipoh dan Penang...tak pun ada perubahan sekarang. yang penting sesuatu tindakan perlu diambil. Zaaassss

kulupSakah said...

siapa yg berkuasa utk mengambil tindakan? yang tak sapa boleh halang?

Master Yoda said...

Salam Tuan Kulup,

Kite kene berbalik pada soalan pokok

"Sape yg kuarkan lesen tuk diorg berniaga dan nape takde pantauan kerap?"

Dan jawapan yg akan kite dr dr mereka2 ni,selalunye stereotaip dan menjemukan....

Pok Nik Klate said...

Itu salah PAS sebab PAS berkawan dgn DAP.Bt Bintang kawasan DAP.Bakpo Nik Aziz tok ghoyak ko Lim Kit Siang supaya wanita cina jange mengurut...Kalu Teresa Cock mengurut sedak jugak..hehehe

Peyrockman said...

aslmkum tuan kulup...labun bior lebih...kalu pasai parti ni akuu x setuju,masalah nye penyatuan org melayu sendri yg xde dalam mane2 melayu...macam mane tu???yg ade nak brpecah belah,masing2 wat hal sndri..camne tu???

Resume Writing said...

Professional CV editors:Thanks for this kind of information, i was looking for this for a long time, good work

Term Papers said...

Such a magnificent place, so much tidy and peaceful. Thank you for sharing and glance.