Sunday, October 12, 2008

selamatkan Malaysia dari di 'bomC4' Najib!

Kemaraan Najib semakin ketara untuk menduduki kerusi PM yang telah diairliurbasikan Dolah selama 5 tahun. Mac 2009 dinantikan dengan penuh debar. Rosmah sedang sibuk berlatih berjalan di depan cermin seperti Aziz sattar (Ali Baba Bujang Lapok ) berlatih berjalan seperti orang kaya. Kelihatan tiada saingan yang yakin menang untuk mencabar kedudukan Najib sebagai presiden United Malaon Notorius organisation. Muhyiddin Yassin dikatakan saingan yang hebat dan mampu menggugat tetapi kedudukan 50-50 mungkin membuatkan muhyiddin ketar mencabar..takut2 kalau kalah langsung tak dapat apa-apa sedangkan ramai meramalkan wak sembab ini langsung tiada masalah untuk memenangi kerusi nombor 2...lebih baik pilih jalan selamat!

Najib adalah 'disaster' jika dia dibiarkan naik..kalau Anwar atau pakatan rakyat tidak berbuat sesuatu dan merelakan suami Rosmah ini menjadi orang nombor 1 Malaysia maka perjuangan reformasi akan terpelanting 10 tahun ke belakang semula..lebih menakutkan perjuangan ini silap-silap akan dilenyapkan seperti tulang temulang Altantuya!

Budak Pekan yang mempunyai stok undi pos yang banyak dari kem tentera Panching, Kuantan bagi memastikan kemenangannya dalam setiap PRU ini akan menggunakan segala instrumen kerajaan untuk menyekat kemaraan rakyat. Bik Mama akan terus mengagih2kan khazanah negara kepada penjilat lemak pinggulnya sambil menarik telinga Najib yang sekali-sekala menjeling2 artis cun!.. Bayangkan dalam keadaan menjadi orang no 2 pun dia boleh berbuat demikian apatah lagi jika menjadi no 1..siapakah Melayu dalam UMNO yang berani menghalang nafsu rakus cakar rimau Bik Mama? Pencinta ketuanan Melayu perlu melihat dan membuka mata betul-betul kerosakan yang pernah dilakukan olehnya..jangan sampai datuk Shah Rukh Khan yang bangkit menyeru Melayu berjuang menumbangkan Najib sambil menari dan menyanyi miming lagu "perjuangan Hindustani"!

Pakatan Rakyat, pejuang reformasi dan rakyat yang cintakan kemakmuran harus bersedia dari sekarang menghunus senjata dan menyusun gerak menghalang kaki-kaki cekam Najib memijak permaidani masuk ke mahligai PM..GERAK semulaa!!!

p/s sebut gerak teringat Gerak Ezam..mana dia budak tu sekarang?

5 comments:

mountdweller said...

Rakyat Malaysia perlu merdeka dari segala makhluk perusak dan segala banjingan. Sebagai sebuah negara islam yang dihormati perluka seorang pemimpin yang bersih, zuhud dan telus. mempunyai akal dan budi yang baik.

Tapi walau apa pun ditakdirkan itulah yang mesti diterima rakyat negara ini. ketentuan tentunya dihadrat Ilahi.

hafiz said...

tidak mengira najib atau sesiapa sekalipun. yang merusak harus disekat. yang bersalah harus diadili! bro. ku amat risau pada sang najib ini. muga dia mendapat petunjuk dan hidayah tuhan.

pencinta kebenaran said...

mmm...knapa anwar n the gang tak gasak pak lah skrg? asyik2 najib...sy ni bukan lah peminat si najib tu..tapi dari cara korang ni..

dapat terhidu sesuatu..korg buruk2 kan najib sgt2 sbb dia bakal PM m'sia...apa pasal geng korg tak bantai pak lah? sbb dia dh tak berguna utk korg bantai kan? tak memberi keuntungan politik pd geng korg..

sudah2 lah tu...aku memula tu cam menyampah dgn najib..tapi bila tgk apa yg korg kata bersungguh2 pasal najib ni..membuatkan aku pusing balik...

byk sgt berangan cam ketua auta aka bapak korg si nuar tu..setakat tuduh jek...aku pon boleh..aku pong boleh gi pesuruh jaya sumpah cop 3 hengget kata hadi awang tak pun nik aziz pembunuh altantuya..

hafiz said...

bro. ku amat heran puak2 umno ni. masuk entri orang tanpa pengenalan!

sah! ini sume keje manusia penakut. telor yang ada tidak diguna sebaik mungkin! hahaha acu keris sorok belakang hahaha

kulupSakah said...

hafiz..
depa bukan setakat taktau kegunaan teloq aje, teloq depa habis dibagi makan puteri2 pink..auww!!