Wednesday, October 8, 2008

Malaysia sudah jadi Syarikat Sdn Bhd!

Pengumuman Bapa Mertua Khairy untuk tidak bertanding jawatan presiden UMNO tidak memberi apa-apa manfaat kepada rakyat terbanyak malah telah menjadikan Malaysia sebuah negara makbapak mereka punya sendirian berhad!!
Mereka langsung tak peduli suara rakyat ketika jerih menahan gelombang kenaikan harga barang, ekonomi meleset dan perniagaan merosot..

Yang difikirkan perut bercacing kerawit mereka perlu diisi dengan kontrak, saham serta tender harus terus dibolot bergilir-gilir seperti dubuk merogol bergilir-gilir anak kandung mereka..Kau sudah tak diperlukan..cukup dah giliran kau mentedarah! biar aku pulak!! kau duduk diam2..sesekali kau bisinglah kutuk aku (macam Mahadey yang mencetakrompak kemamakannya menjadi bangsa Melayu) tapi itu semua takde hal punye..yang penting kita sudah kenyang!!

dubuk-dubuk ini akan berpura-pura berpakaian kemas dan bersopan menipu rakyat khususnya melayu purba cro-magnon yang masih berfikiran ala orangutan! (berbanggalah kita bahawa perkataan "orangutan" juga dipinjam oleh orang putih ke dalam bahasa mereka kerana mereka tak maju dan tiada perkataan itu dalam bahasa mereka..seperti perkataan2 lain yang mereka ciplak dari kita seperti 'situasi', 'teknologi' dan macam2 lagi)..

isu ketuanan Melayu terus dilagukan untuk membodohkan katak2 yang kadang2 memakai kopiah hijau untuk terus berprasangka buruk terhadap bangsa lain yang akan meragut kekayaan Melayu yang memang kaya dan jaguh dalam semua segi..

walhal mereka mahu terus berkuasa lagi..lagi dan lagi demi Sdn. Bhd!!
..selamat tinggal Pak lah!(ye ke?).. kemaskan katil dan bantal berpetamu di Putrajaya! Pi jadi JKKK kat Kg. Kepala Butus lgi baik..terima kasih kerana mengajar aku erti Islam Hadhari yang suci murni bernori-Nori!

..meriam punggungku meletup menggegar angkasa tanda kemenangan kami!!

9 comments:

hafiz said...

bro. betol lagi benar katamu. ya perut2 yang bercacing kerawit masih perlu diisi. jerih perih dan susah.

mereka kira apa. mereka kira wang yang mereka dapat. ya. dari rasuah.

mereka kira apa. bika ada kedudukan. suara mereka orang takut. (kononnya)

mereka memang tak kira apa. ada kuasa tamak haloba.

kita perlu kata apa? ya. Pergi mamposss sama mereka!

maka, seman duda anak janda milahpun belayarlah ke temasik, mencari rambutan bewarna kelabu. idaklah pulak diketahui orang.... hahaha

pemikir lapuk said...

dah lama dah sebab tu aku panggil UMNO tu adalah 'persatuan kari-kari se melayu sdn bhd'

ubilepih said...

Pak lah pegi...itu ganti lagi ngeri...bro...dia punya libas...lagi maut puye...siap sedia lah kita weh(ini ckp lepih) klu lu orang perak duduk pahang lu mesti paham ckp sebelah sini ek...

kulupSakah said...

keh kenai owk ubilepih..keh pun ada godom kat KL nih bebudak ANGKA

ubilepih said...

bro,
ANGKA tu pemende?

aok duk Ktn tu selalu jumpa dolahjones ke??

kulupSakah said...

doctor46 and anonymous!
nanti aku masukkan entry apa itu melayu dan sila check status kemalua.. er..kemelayuan anda!

ubilepih said...

Aik raban gak sediam-diam ubi gua lu bole kenal gua bro!!!ha..ha..lu port mana weh...Budak Angka tu...kat atas bukit tu ke...kat pantai tak ada laut tu ke?

kulupSakah said...

ouk biase naik bukit tu ke? kat pantai tu keh tak perasae sapa lak weh

ubilepih said...

Bro pembetulan...keh bukan roslan madun..hrp maaf,,itu...nama besar tersohor...gua kecik halus macam semut je...tapi keh memang org lepih..dulu lu lepih kat mane?anyway salam perkenalan...mula gua ingat Angka tu stand 4 angkasapuri...cos kekadang gua ada gak gi situ..gua ada kenalan kat situ..yg selalu jengok blog gua...tq.ahlanwsalan