Sunday, May 10, 2009

apa khabar tun lah!

apa khabar tun lah?
lama tak dengar cerita
buat apa sekarang?
sibuk jaga cucu?
jom ngeteh kat cm kalau ada masa
masuklah kelab kami
kelab daki dunia!

9 comments:

daLyaanoon said...

Kalo ngeteh bawa skali cucu...

aku said...

ngopi-o tok leh ko..?

kulupSakah said...

dalyanoon-
menantu pun kena bawak

aku-
kopi dilarang kerana HITAm itu haram..

Pyanhabib said...

lu ajak tun lah mengeteh?
lu sabotaj kopi o? ceh!

PG said...

Salam Bang KS..
Main lagu apa?
Ada lagu baru ka?

jamilkucing said...

Bermula dari 5 Febuari 2009, jumlah ADUN UMNO 27, jumlah ADUN DAP 17. PKR 7, PAS 6, MCA 1 dan 3 ADUN Bebas.

Itu pun dah cukup terang dan jelas akan 'suara rakyat' dan siapa yang sepatutnya menjadi Menteri Besar. Walaupun aku bukan orang UMNO tapi aku tak mudah ditipu oleh fahaman anwarisma wal juburi!!

Oleh kerana MCA berada di dalam Barisan Nasional, maka jumlah kerusi BN ialah 28 orang dan 3 ADUN bebas telah membuat pengakuan di hadapan Paduka Seri Sultan Perak bawa mereka bertiga memberikan sokongan kepada BN, menyebabkan kekuatan BN ialah 31 sedangkan Pakatan Rakyat ialah 28.

Bodoh sangatkah Paduka Seri Sultan Perak untuk membubarkan DUN? Ajaran demokrasi barat mengajarkan bahawa kelebihan satu undi juga dikira majoriti, jadi atas alasan apakah Nizar minta DUN dibubarkan? Siapakah Nizar dalam PR yang menjawat kedudukan yang sepatutnya disandang oleh Ngeh atau Nga?

Fahaman anwarisma al juburi membenarkan amalan lompat parti dan disokong oleh Mursyidul Am PAS setelah dijangkati oleh virus Erdogan kecuali Kapal Karam memandang kerja itu jijik dan hina.

Kalaulah pada 16 Sept 2008, berlaku lompatan oleh 30 ekor katak dari BN ke PR, sudah tentu kamu akan menyanjung dan mendewakan katak katak itu. Apakah kamu akan mengatakan berlakunya 'rampasan kuasa' sekiranya al juburi berjaya memenangi sokongan majoriti Ahli Parlimen untuk menjadi Perdana Menteri, walapun dengan kelebihan 1 kerusi??

Jahat sungguh wabak presepsi yang disebarkan oleh virus A1N1 (Anwar Ibrahim Nombor 1) yang berpunca dari BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) yang bertopeng manusia.

Semoga Saiful Bukhari Azlan terus gagah dan tabah untuk menghantar al juburi balik ke Sungai Buloh bagi menghabiskan sisa umurnya di sana.... Amin!

abgBro said...

tun Lah le ni ade MAS dan acapkali melawat koridor..sibuk mengalahkn dulu, mana nk layan paramugari lagi, pelabur lagi..oo sibuk2, nak layan korang ngeteh ngopi?? lagi tadak masa...hahaa!!

mamai said...

tolong jangan kacau tun lah dia nak tido la....

mamai said...

tolong jangan kacau tun lah dia nak tido la....