Thursday, May 7, 2009

BERUK betull!!

ish ish ish!
Gelojoh betul beruk tu...
beruk tu gelojoh betul,
dia kata pisang tu pisang dia, dahan tu dahan tempat dia bergayut
bodoh betul beruk tu
apasal beruk tu tak malu ?
terloncat-loncat dengan telur dan kote menggelembir mengikut rentak loncatan
beruk jenis apa ni?
beruk kacukan babi memang hamlau!
menjilat jubur sendiri hobi utama..
BABI BETUL BERUK NI!
beruk betul BABI NIH!


(ini luahan tanpa perancangan, takde sketch takde plan..main taip ikut sedap tekak je..)

11 comments:

sEmut said...

beruk tu gelap gelap rentung bibir macam tayar bas regal kan?

babi tu yang bibir merah..

mountdweller said...

Satu lagi tabiat beruk yang huduh ialah menghisap "anunya" sendiri!

alang said...

Uik. Bro, lu hentam dua2 ke, salah satu je?haha. Klausaya, saya hentam dua2 je. haha. Dua2 beruk maa.

daLyaanoon said...

BABER btul lah!

alexander said...

kesian kat beruk & babi...tak pasal2 kena maki...
terus terang je lah bro

Pyanhabib said...

:)

usop sontoroyo said...

hahaha...sambil menyelam minum air... cayalah bro!!!!

mamai said...

beruk tu mau di sesah ajer bontotnya tak makan ajar....

awangliku said...

beruk jenis pe tu? beruk yg buruk. wakaka

Anonymous said...

aku terlihat rahmat Allah
pada labun kulup sakah

kalau hari ini dia tidak seperti ini
mahukah dia jadi seperti ini?
tahukah dia berbicara begini?

aku terlihat rahmat Allah
pada labun kulup sakah
yang teruji
yang teruja

kulupSakah said...

anonymous,
hohoho! macam kenal ko...