Monday, May 25, 2009

tumpang kentut boleh? (balada untuk OKT yang mogok lapar di Perak)

pakai baju kuning, oren dan putih kena tangkap..paling baru pakai hitam kena cekup. Berada di KLCC kena tangkap, mengeteh dan merojak di restoran pun kantoi..
Tak nak makan pun kena tangkap?
huh! Gila...
Nasib baik kentut masih dihalalkan..

POTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

9 comments:

mamai said...

aku pun nak tumpang kentut........potttttttt...awat basah lak nie

alang said...

haha. Biasa la bro. Dunia ni depa yg punya.

DTECCONAN said...

habislah, nak makan pon kena mintak permit hehe

Anonymous said...

Depa nak lawan kebrutalan sama macam Burma...dasyat dasyat...

Awang

aku said...

ko tak pakai penyenyap bunyi ke bro..

gua pakai,siap ngan anti bau.. hehehe

Bujang Susah said...

aku pun nak.. aku pun nak.. aku pun nak....pottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt... wakakakkakakaka...... sementara stock masih ada.. klau dah diharamkan nnt x dpt kentut plak kita kat malaysia ni... wakakakkakaa...

Anonymous said...

salam lup,

aku baru lps makan telur rebus,
seblom tuh mkn nasi ngan sambal tempoyak ulam petai,
agak2 kalu aku poottt,
ada plak terhasil kaler kuning, ijau n itam,
kena tangkap dak?
org cam aku mana mampu nk beli anti bunyi n anti kaler apalagi anti bau...
seriau aku lup...

Pyanhabib said...

Hey kulup, check out this new local viral video of PM Najib getting his head removed from his own billboard! Truly a pop culture moment! Better than Negarakuku! :)

http://www.youtube.com/watch?v=kGHgWU8fV0o

Term Papers said...

Thanks for creation this blog superb, I must say I appreciate the hard work that you do on this great site.

Master Thesis Writing Service