Friday, September 25, 2009

arghhh!!!

seorang lelaki berkulit mendung, pertengahan 40an barangkali menahan aku di sebuah lorong berdekatan pasar pagi tadi.

"Bang, boleh bagi RM2-3 ringgit, saya baru keluar hospital takde duit mahu balik Tanjung Malim".

"Saya bukan tak mahu kasi, bulan lepas saya sudah kasi, awak cerita benda yang sama juga!" kataku lalu beredar.

Tak sampai 10 meter tiba-tiba dia menjerit,"Celaka! Kedekut punya orang, tolong sikit pun tak boleh ka? POOOOKIIIIMAAAAKKK!!".

Entah kenapa panas sungguh perasaan aku, terus aku berlari mendapatkannya dan menghadiahkan sebiji penendang dan 2 penumbuk hingga dia tertomoih ke dalam longkang.

Aku berlalu dan percayalah....hingga saat ini aku tak tenang kerana menyakitkan seseorang hanya kerana perkataan kotor itu.

arghhhh!! Tuhanku...

7 comments:

AdukaTaruna said...

Mengikut hukumnya, lu kena bayar dam. Lu boleh bayar kat gua. Nanti gua kasi no akaun.

Harga ikut seekor unta pada satu-satu zaman.

Anonymous said...

KAT GUA PUN BOLEH, GUA KASI DISKAUN SKET DARI ADUKA TARUNA KAH KAH KAH . . . KAH KAH KAH . . . SO LU BOLEH PILIH BRO, SAMAD NAK KASI DAM PADA ADUKA ATAU SAMA WA, INGAT! DISKAUN! . NO EKAUN WA KASI NANTI

AnakSemuaBangsa said...

maaflah lambat jawab, bukan sibuk sangat pun, tetapi pelik juga dalam 2-3 hari ni fikirkan macam mana bro fendi tahu saya sakit
baru2 ni.? bro pasang spy ke.?

aku said...

lidah lebih tajam dari pisau bro..
bole lukakan hati tanpa lukakan badan. kalau gua, tambah lg 2, 3 biji.. hehehe

kulupSakah said...

aduka dan anon,gua akan bayar dam, dam aji

anaksemua bangsa,
hehehe...gua dah tahu lu sapa..sangkaan gua bener sama sekali..ingat! Wak Jono ada ilmu makrifat!

aku,
huhuhu!

muraisenja said...

tendang terajang sket2 tu kira halal lah... nasib baik dia tak tendang balik... tidak naya bro nak bergusti dgn brader tu....hehehehe

malim kapal said...

entah2 dah ada kat tg.malim kut
kalau tak pun dia akan cari anda
nak minta duit ubat...