Wednesday, March 24, 2010

Ada apa pada kami?

Dengan sedikit kebolehan yang ada dan kudrat dariNYa, maka kami seperti gambar di bawah:-


telah menghasilkan komik "Dari Kerana Mata" skrip aku, pengarah Zunar dan lukisan Oly. Grafik oleh Naza dan warna oleh Orangorang...
menghimbau kembali sejarah Anwar ditumbuk matanya dulu..ingat mahafiraun kata dia tumbuk mata sendiri? Hahah!

Juga dibongkar sejarah lama sama ada fakta di dalam mahkamah mahu juga akuan bersumpah. Ia akan terpahat dalam sejarah.
Wikipakdia tentang spesies katak yang baru ditemui di Malayisa...

klik poster di bawah untuk korang menghadiri majlis kami.

12 comments:

vertebrata said...

best2 cite ni.. mesti dapatkan segera! yeah!

mamai said...

mau cari ini

cicit kulup sakah said...

salam..gua skrang kt rasa ulu selangor..5minit je nk ke kuala kubu tu...wah datang sini calling2 lah..tp 26 ni balik ipoh ade hal skit..insyallah dah nampak jalan nk dirikan masjid..so byk keje nk settle kan kt ipoh..

Orang Rompin said...

Salam...
Kes2 politik lama minta dihikayatkan, terutama pelakon2 yang masih hidup. yang dah mati tak payah la... ada generasi baru yang tak tau kes2 terpencil macam siri 1. Best gak refresh balik...

Korang memang kritikal dan membuka minda. Tapi jangan bias sangat. Simpan sedikit rasa sayang pada musuh, dan simpan sedikit rasa benci pada kawan.

Mana tau, pasal manusia boleh berubah2 macam sesumpah dan boleh melompat macam katak...

Aku sokong korang teruskan dengan idea lebih mencabar dan mengupas isu2 baru... good luck!

haji Nizar said...

kat orang hanya ada hati-hati busuk yang menjunjung fitnah sebagai akidah, pembohongan seperti iman..

hindarkanlah aku dari makhluk yang mendatangkan bala ini Ya Allah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

haji nizar sihat ke???
dah sembahyang sunat 2 rakaat

kulupSakah said...

cicit KS,
cepat sikit buat masjid tu sebelum boroi melampau2

orang Rompin,
tiada 'bias' kerana kami adalah kartunis yg tak sebok dgn agenda politik. Dalam Gedung Kartun kami sendiri mengkritik "Muqabalah". Terima kasih menyokong kami.

haji Nizar,
berapa banyak nick name ko daa...hahaha!

mamai, vertebrata, brutal,
hahaha!

Anonymous said...

hj nizar,

dah tau fitnah ngapa baca? jgn baca nanti tambah dosa....

KotaLabua said...

salam ziarah..

mcam best ja buku nie
mcam mana nak dapatkan buku nie bro
kat kedah da jual tak???

cicitkulupsakah said...

boroi tu kan trademark family kita...hahahaha

tuyuk said...

menarik buku ni.. send kt email kawe buleh kulup?

Term Papers said...

Awesome post. Keep more information like this coming!