Monday, March 8, 2010

pencapaian babi diutamakan, rakyat dilembukan

CUKAI IMPORT BUGGY GOLF DIMANSUH - Najib Razak hari ini mengumumkan pemansuhan cukai import bagi pembelian baru buggy untuk kegunaan kelab-kelab golf di seluruh negara berkuat kuasa serta-merta.Najib Razak berkata, pemansuhan itu bertujuan membantu pembangunan sukan golf yang semakin diminati pelbagai lapisan masyarakat dengan kelab-kelab golf pada masa sama berupaya meningkatkan lagi kemudahan yang sedia ada.Selain itu, langkah itu juga mampu menjana pendapatan negara apabila lebih 200 kelab golf di negara ini berpotensi menjadi destinasi pilihan pelancong asing untuk bermain sukan itu


rakyat yang bangang tahap bahalol masih tak nampak lagi? untuk orang kaya yang main golf dapat keistimewaan..
rakyat terbanyak kena GST..

5 comments:

Falihah07 said...

kasar tajuk bro! heheheheheheheh
Selagi rakyat dapat dibodohkan kita akan terus berkuasa hahahahahahahahahahhahahahahahha.............

mr vertebrata said...

rakyat lembab!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bang kulup dah tengok certa badak biru dalam bahasa malaysia.. tolong ulas.. pasal * badak tu*

deris said...

rakyat marhaen gak yg kena ..

CILAKAK!

Anonymous said...

"pencapaian babi diutamakan. rakyat dilembukan "

Patutlah selangor buat salah satu projek ternakan babi terbesar dan menjadi PEGELUAR BABI terbesar dunia.Negara CHINA yg luas pun tak mampu buat. Punyalah anak haram sungguh mereka ini.

Betui kata hang KEPALA KULUP ..saperti tajuk diatas.

So sapa yang bawa bala ni semua ...
tak nampak kah ? Atau sengaja nak tutup mata ... buat2 bodoh@ bangang tak abis2.Kalau dah bangga dengan projek tu .. bawalah anak isteri pi cari mkn kat situ ..

Kesimpulannya: Rakyat miskin kerajaan tk penah lupa .. byk dh projek2 yg kerajaan buat .. cuma ada setengah rakyat masih lagi nak guna tongkat .. mkn nak kena suap ke mulut .. apa ke jadahnya..
Untuk org kaya pun ada juga kerajaan bantu ... jadi semuanya adil. Pembangkang dalam Pakatan Reput mana yg tak main GOLF.. cuba hg habaq mai. Jadi keistimewan ini untuk semua, Janganlah kita pandang dari perspektif yg sempit dan dungu macam Kepala Kulup.
ADU DOMBA PADA ORG2 BODOH DAN SAMDOL memang lah mereka percaya lebih2 lagi yg pro kat Kepala Kulup.