Friday, March 5, 2010

mencari perbezaan















uji IQ anda dengan mencari perbezaan gambar ini. Aku dah cuba tapi gagal !

6 comments:

joegrimjow said...

LOL

hihi said...

hahahahaha

alang said...

Bro, bro nie betul ke taks. Sejak akhir2 nie, saya tgk mcm dah tak betul je. Kan ke gambar yg serupa 100 percent tu.. Mana nk cari perbezaan. Lain la klau gambar katak atas tu ganti ngn kapai selam ka, jet MiG ka, ada beza skit. Suruh bang Jib cari pun tak jumpa, apatah lagi saya ni pencacai je. mati nk jumpa perbezaan.

Webmaster@Echam said...

Kah.. kah.. kah...

C++ said...

Eh... macam mana pulak boleh takder perbezaan tue bhai... pening kapla laa...

keris kena bogel said...

golak bosar den poit...kakakaka