Tuesday, March 23, 2010

yearghhhh! Dah keluar!!


11 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sudah puas menanti..simpan bikin bahan sejarah ( baca : satu hari nanti )

lepadd said...

camana nk daptkan?

Tunsiber said...

mau...lagi..mau lagi...

haji Nizar said...

Memburukkan orang itu imej islam ke ?

Tapi ye lah..baru la rakyat tahu golongan PAKATAN ni memang suka menfitnah seperti yang terbongkar di Parlimen siang tadi..

hmmmm...dah jadi darah daging rupanya, itulah yang disuap kemulut anak2..

kesian

Mat said...

haji Nizar 5:51 AM.

Tolong jangan celupar mulut.
Feqah tak habis belajar,itu pasal cepat sangat menghukum manusia.

Kepada haji Nizar saya nasihatkan belajar Feqah sampai tamat.

lepadd said...

ape barang nizar ni

lepadd said...

ape barang nizar ni

haji Nizar said...

Mat Said..

masa ko kecik aku dah besar, masa ko baru nak belajar fekah aku dah mengajar fekah tapi masa ko nak menfitnah orang, aku tak masuk campur..

jadi teruskanlah menfitnah bersama sekutu ko, patutlah banyak empangan kering, disebabkan puak puak rupe tuan punya blog ni la yang buat bala datang..

menfitnah tak sudah

Mat said...

Tembak rambang je haji ni...

"Bercerai tidak bertalak bernikah tidak berkadi"

"Ikan terkilat jala pun tiba"

"Gaharu dibakar kemenyan berbau"

絲瓜湯包Sam said...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色

Term Papers said...

Brilliant stuff, thank you for the post.