Sunday, April 25, 2010

biar kalah asal bermaruah!

biar papa biar kalah,
kalau hari ini bodoh esok harap2 sedarlah..
yang penting ada maruah
yang penting tak lut dirasuah

kalah menang bukan ukuran
hidup mati bukan penentuan
jadilah pahlawan terus mempertahankan
barulah wira dalam perjuangan


(melembukan spr, membabikan polis dan fru, mengkerbaukan media, merasuah rakyat dan membalacikan penjilat2 , mengikat tangan lawan adalah kemenangan mutlak sang bacul. Tahniah kerana meneruskan kebaculan!)

9 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Ternampak tajuk ur N3 masa jengah blog lain td. Tertarik pulak. So singgah le :)
Kak G juga berpendirian begitu. Itu bukan kemenangan mutlak! Mereka menghalalkan segala cara hanya utk menang, sedangkan kemenangan itu hanya berbentuk sementara!

roslaini saad said...

Kulup..satu hari tuan jadilah wakil raakyat, tengok macamana...kadang-kadang kita ni bercakap je bijak, tapi kalau kita yang kena buat ...kita pun tak pandai...macam tu pembangkang.!!!!

tun ludin said...

roslaini saad,
kah kah kah...apa punya baghal kamu punya statement

gadisku said...

ape kejadah roslaini saad ni..
cite ape u ni?

kulupSakah said...

DDrfauziah,terima kasih

roslaini:- maknanya kita kena apologetik dgn perasuah, perogol, perampas dgn alasan bukan senang nak jadi pemimpin?
no way and fuck them!

abgBro said...

betui ar bro...bkn senang nk memerintah ni...kena perabih RM77 juta kt Israel APCO dulu bru bole memerintah! kena fitnah bnyak2, kena menipu dulu biaq rakyat jd bengong tak nampak kejahatan baru le senang perintahh..

lizay_73 said...

aku jadi saksi akan kebaculan mereka di ladang kerling.... orang2 yang tidak bertamadun...

Roy said...

bak kate tukar tiub kalo pilihanraye leh mengubah kerajaan dah lame dihrmkan dah oleh bn ni..

gi le ke blog aku di http://aku-punye-pasal.blogspot.com

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bang kulup jenuh aku pujuk paklong aku undi pakatan... tapi tak boleh juga darah dia dacing dan keris

aku sedih negok orang felda ni..
nak tunggu wakil rakyat mati baru dapat macam macam