Saturday, April 24, 2010

hampir sah: BN menang besar


Wak Sembab sasar (sasau) menang majoriti lebih 6000. "jangan tanya macamana saya tahu!'

hehehe!
betul, BN menang kali ni. SPR pun cakap macam ketua cawangan umco. Polis, FRU, pukida dilembukan

tahniah! 1 lagi kerusi untuk BN.
CHEERS!

12 comments:

PAS BANGANG said...

sebab suka memaki dan mencarut la baka dari air mani ko ikut macam tu jugak..dari awal dah benci membenci, mencarut, memaki hamun...

ko tgk orang cina, dia takda memaki hamun time p.raya atau tak, anak keluar pandai dan bijak serta sihat..

Kurang kan rasa benci membenci samdol oiii...buat anak lagi sekali, Insyallah keluar sihat..

aku pesan je...lagi ko mencarut, memaki dan suka sakit hati...buat anak nanti keluar macam hati ko jugak la..busuk hati...

joegrimjow said...

haha, tajam2

Harimau-Menaip said...

apa la punya tuurr "PAS bangang" ni.

babitkan anak orang pulak.mengalahkan tuhan plak.

Ini politik la. kalau tak tahan, jangan main politik.

Balik buat susu anak je la kau...

pAS pis PUS gi mampos ler... said...

pesan diri sendiri dulu mangkuk...pas bangang ke ko yang bangang lagi bangsat....

kulupSakah said...

pas bangang,
anak aku teruuss masuk syurga. tempat yang ko paling benci..
cheers!!haha..

hg_kasturi said...

kulupSakah said...
pas bangang,
anak aku teruuss masuk syurga. tempat yang ko paling benci..
cheers!!haha..


Cheers !! " TAKE BEER "(X3) Anak masuk syurga .. bapa pula pi melingkup masuk neraka... sbb sokong Aljuburi Yahudi.

Sayang sekali.. bapa mengaji tak tinggi baca Alif Ba Ta pun tak reti.. Apa punya bapa . samdol gila .. sia sia jadi manusia...

kulupSakah said...

hai bacul..!

hg_kasturi said...

Cheers !! " TAKE BEER "(X3)

tengkujoh said...

ade lg spesis tikus kasturi...melalut, tak tentu hala. name cam pahlawan bacul cam hampeh jek,,,

tengkujoh said...

spesis mangkuk jek tikus kasturi

gadisku said...

kasturi asal ngok je

kulupSakah said...

kawan2..
kalau setakat nak delete atau sekat kasturi ni dari mengomen tentu aku boleh buat..
tapi aku saja je nak bagi korang tengok pondan bengong ni mengaruk..
hahaha!
cheers mat bacul!