Thursday, April 8, 2010

tuan penasihat...

pelayan : Encik mahu minum apa?

aku : Nanti jap, er..nak minum apa ha?

Apco : Kopi ais.

aku : okey, bagi kopi ais satu! Esok Jumaat aku nak pakai baju Melayu tak?

Apco : Pakai t-shirt biasa je..

aku : baiklah terima kasih, nah! Gaji kau bulan ni...

7 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cendol mamak mydeen ... jens 501 dengan baju butang batu untuk jumaat

vertebrata said...

(:

en kordi the tube-changer said...

Eh apa kelas t-shirt biasa..
Pakai t-shirt AIC lah baru macho..

en kordi's blog (sini)

PKR(bekas) said...

kulup: hey yahudi,makan ape ha?

APCO: grilled pork in claypot la

kulup: nah!gaji enko 25 juta,aku bayar deposit dulu

Anonymous said...

APCOUMNO: Berapa gaji ko sekarang ?

PKR(Bekas): RM 1000 sebulan

APCOUMNO: Ok aku offer gaji RM 100000 sebulan siap dapat projek pastu boleh follow aku gi US… amacam?

PKR(Bekas): Ok cantik aku lompat sekarang

APCOUMNO: Eh nanti ...tunggu arahan aku dulu ko kene buat huru hara dulu …kalau aku cakap lompat ko lompat ok

PKR(Bekas): Ok ..Boss tak pe janji masyuk…

sokong pas said...

salah anwar juga...
pilih calon yg macam sial
species haram jadah

susah sangat takde calon
pilih je tuan kulup
kalau menang pastu lompat
memang mati katak !

kulupSakah said...

iyahoooooooo!!