Wednesday, September 23, 2009

amende la lu anak ali oih!

aiya cik acan ali! apa kes?
kecoh2.. mentang2lah D.O semua jek suka lu jadi embi, eh lu mau jadi popularka?
sejak bila pulak nak amik kire cakap2 depa konon selcat menghina dan memalukanlah, apalah..hisy!
lu mahu jadi macam ustad yg dulu sebok nak bermainzakarah dengan umno tu? kang gedungkartun lukeh lu mau jadi embi dan gila publisiti kang haa amacam?

dulu kes arak kemain kecoh, bila sultan belasah terus senyap kecut, kalu lu betul ikhlas dgn perjuangan arak tu, jadilah wira seperti nizar yg angkat tangan dan sembah derhaka. Konsisten dan firm!

kalau ada duri dlm daging yg untungkan musuh, susah oo!
kasi buang duri ni..

4 comments:

Anonymous said...

Selcat tu memang kerja orang zalim. Dia lah pendakwa, dialah hakim , dan dialah yang menjalankan hukuman. ini lah makamah DAP ala komunis bintang tiga masa memerintah Malaya. Inilah undang undang yang akan di guna pakai di Malaysia jika Anuar dan DAP berkuasa di Malaysia, lebih kejam dari Isreal. "Selcat" datangnya dari idea orang yang suka meliwat, menyalah guna kurniaan Tuhan. Kalau bab hubungan jenis ni pun Anuar tak tahu macam mana nak memerintah Malaysia. Untuk yang menyokong dan pembela golongan peliwat, laknat Tuhan pasti datang. Idea golongan peliwat ni merosakan masyarakat. Aku lebih rela Malaysia di perintah orang Cina daripada pengliwat ni.

matstimketum said...

anon 4.12 , selcat tu ialah selangor cats yang cuba menghapus selangor dari tikus lah. tikus-tikus ni ler yang membawa penyakit yang cuba menjangkiti rakyat. memang patut pun ada selcat. itu yang teman faham , agaknye mike tak faham kut?

Anonymous said...

Satu lagi duri... anak si Nordin...

keraspedal said...

ada orang kemaruk nak jadi MB tapi tak dapat...

kalau ginilah mamat ni,seumur idup dia kita doakan tak dapat jadik MB...