Sunday, April 25, 2010

Zaid menang di bkt fraser

maklumat ummu asiah terkini:-

pr 22
bn 15

syabas orang bukit!


ada prk lagi lepas ni katanya?.......er..

10 comments:

hg_kasturi said...

maklumat ummu asiah terkini:-

pr 22
bn 15

syabas orang bukit!


ada prk lagi lepas ni katanya?.......er..

kepala hotak ... kah kah kah ..
Dengan sukacitanya sy maklumkan bahawa BN telah memenangi PRK hulu Selangor dengan majoriti seribu lebih.
Laungan "TAKE BEER" sudah tenggelam kini laungan 1 Malaysia bergema kembali.
Kesimpulan : bersyukur kita kehadrat Allah SWT kerana memberi kemenangan ketas BN.. ini membuktikan bahawa BN berada dilandasan yg betul demi untuk membela rakyat. Hanya BN mampu untuk mentadbir negara dengan cekap dan TELUS. kecuali .. melainkan .. Parti Kelentong Rakyat yg hanya pandai memfitnah dan menipu pengundi2 hulu Selangor dan seluruh rakyat Malaysia. Kepada balaci2 .. pecacai .. Malaun2 .. dan seluruh suku sakat Pakatan Reput supaya sedar dari lamunan bahawa anda sebenarnya masih bengong .. bodoh dan baghal ditipu hidup2. Laungan " Take Beer " sudah tidak relevan lagi... mari lah sama2 kita bersatu untuk sama2 merealisasikan 1 Malaysia demi kesejahteraan dan keharmonian hidup rakyat yg berbilang kaum.

hg_kasturi said...

1683 ??????

kita menang majoriti 1683 !!!! aku sedekahkan segala usaha aku ni selama (24 jam 10 hari berkempen) terutamanya kepada allahyarham sudin YBK ! tak lupa kepada kesemua penyokong dan pembaca gap ! ayuh kita bangkit dan terus LAWAN ANWAR ATTATURK DAN PAKATAN HARAM ! demi islam demi melayu demi malaysia !
Layan Link http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2010/04/1683.html

hg_kasturi said...

TERIMA KASIH SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG MENOLAK LINGKARAN YAHUDI
TM mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua rakyat Malaysia dan semua jentera pilihanraya yang telah bekerjasama dengan penuh yakin ingin melihat perubahan berlaku dalam senario politik semasa.

Rakyat menolak Anwar, menolak lingkaran ular zionis yang membelit tubuh Pakatan Rakyat yang ditunjangi oleh PKR , DAP dan PAS.

TM mengajak Pas supaya meninggalkan PKR dan DAP dan bersatu dalam UMNO. Bersatu dengan UMNO untuk menentang niat dan cita-cita liberasi Anwar base on PRK Hulu Selangor.

Calon yang terlebih liberal daripada kafir harbi. Biarkan mereka sedar . Pas tidak akan kemana jika terus bersama PKR dan DAP.

Yang terbaik pakat-pakat cicah, busuk-busuk pun kita seagama, sebangsa dan setanahair. Ini lah bumi kita, Inilah warisan kita, Kita tidak punya tanah asal kita. Ini lah satu-satunya tanah tumpah darah kita.
Sila layan Link : http://taipingmali.blogspot.com/2010/04/terima-kasih-semua-rakyat-malaysia-yang.html

hg_kasturi said...

Syukur akhirnya rakyat Hulu Selangor membuat perhitungan yang bijak walaupun ‘kilang fitnah’ Jentera Pakatan Rakyat sangat aktif beroperasi di sana. Dengan majoriti yang meningkat secara mendadak iaitu daripada 198 undi kepada 1725,…ini menunjukkan Referendum yang amat dahsyat buat kepimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim khususnya dan Pakatan Rakyat amnya.

Tiada ragu tindakkan pemimpin-pemimpin utama PKR keluar dan menyatakan perjuangan parti itu sudah bukan di atas landasan yang sebenar. Kemenangan ini turut menggambarkan pemulihan sebenar parti komponen BN iaitu MIC sedang berlaku. Nyatanya sejak dari PRK Bagan Pinang, pengundi India sudah beralih sokongan mereka kepada Barisan Nasional. Begitu juga dengan pengundi Cina, walaupun peti undi kawasan pengundi Cina secara majoritinya BN tewas, namun peratus sokongan ke atas calon BN telah menunjukkan peningkatan yang ketara.

Usaha Malaysiakini.Com yang cuba memprovokasi keputusan PRK Hulu Selangor kali ini dengan menggambarkan keputusan undi yang salah daripada keputusan sebenar amat mengecewakan rakyat. Ternyata tindakkan terdesak seperti ini cumalah bertujuan untuk menimbulkan rusuhan dan keganasan akibat ketidakpuasan hati dikalangan rakyat.

Perkembangan yang seharusnya berlaku di dalam Parlimen Malaysia selepas ini adalah melucutkan status Ketua Pembangkang oleh Anwar Ibrahim kerana PKR sudah bukan majoriti lagi di dalam Dewan Rakyat. Jika tidak mahu melantik wakil dari DAP,…lantiklah wakil dari PAS iaitu Ustaz Hadi Awang yang lebih beretika dan professional untuk mengetuai barisan pembangkang.




>>>> Khabarnya, keputusan kekalahan ini disenangi oleh sebahagian pemimpin utama PKR yang sememangnya berniat untuk melihat Zaid Ibrahim kecundang!

>>>> Apapun, kami mengucapkan terima kasih kepada penduduk Hulu Selangor dan kemenangan BN ini akan menjadi kemenangan sulung untuk tahun 2010, sebelum kita melangkah dengan yakin ke PRK Parlimen Sibu.
Sila layan link :
http://sd-malaysia.blogspot.com/2010/04/referendum-ke-2-rakyat-buat-pr.html

Anonymous said...

siang malam hangpa tabur duit rakyat kat sana ,patut la hangpa menang.memang perangai perasuah.tak tau beza duit rakyat dgn duit bn.

Anonymous said...

macamnilah kalau si HAPRAK kalah..

kulupSakah said...

hai bacull!

hg_kasturi said...

Kalau BN menipu .. perasuah dan macam2 lagi lah tuduhan yg ikut sedap mulut mereka.. maka saya kira bukan setakat Hulu Selangor kita TAWAN .. tapi Kelantan pun kita boleh TAWAN.Tapi lihat lah bukti ketelusan BN .. kelantan masih dibawah kerajaan PAS selama 20 tahun.
Fikir2lah sendiri kerana kita dikurniakan Allah ..Otak untuk brfikir dn Akal utk berfikiran waras... kata org Png .." Ada Akai Ka ?"

abgBro said...

gini la gaya org yg jrg2 menang...tahniah ler UMNO BN krn bg kontrak RM77JUTA kt APCO ISRAEL..

MARI SAMA2 KITA LAUNGKAN

ONE MALAYSIA ONE ISRAEL

~anon 7:25 yahudi dgn duit ni mana reti beza, semer depa balunn!!!

Anonymous said...

wei paria hg kasturi adakah ko samakan take beer ngan takbir, sila bagi jawapan bodo