Saturday, June 13, 2009

sonang yo!

Zaid Ibrahim umum join PKR dan terus dilantik menjadi ahli Majlis Pimpinan Tertinggi..

hmmm...senang je ye? Tak yah kena tangkap, kena balun, masuk lokap..
Dulu nak saman Pas dan Hudud tapi bila Umno tak suka dia terus dia blah dan masuk PKR..

Yang luka parah dalam perjuangan semakin terpinggir..
Asalkan kau bekas menteri terus kau jadi suci murni dan muluk!!

*orang umno gelak pasal yang dah expired dalam umno semua lari masuk PR! macam Fauzi rahman, jenderal2..dll

tih tih tih

12 comments:

Anonymous said...

salam....
Macam ni lah sikap orang Melayu. Sepatutnya sebagai orang Melayu yang beragama islam plak tu...kena la ikut contoh Nabi Muhammad SAW. Berbaik sangka sesama Muslim. Ini tidak...semuanya nak kutuk, nak bersangka buruk. Sikap macam i lah yang menyebabkan orang Islam semakin tak dihormati.

Anonymous said...

salam....
Macam ni lah sikap orang Melayu. Sepatutnya sebagai orang Melayu yang beragama islam plak tu...kena la ikut contoh Nabi Muhammad SAW. Berbaik sangka sesama Muslim. Ini tidak...semuanya nak kutuk, nak bersangka buruk. Sikap macam ni lah yang menyebabkan orang Islam semakin tak dihormati.

PG said...

Salam Abang KS.
Inilah yang dinamakan dunia hanya sementara,akhirat jua kekal abadi.
Di dunia ini siapa dari golongan kaya dan berada sentiasa di pandang mulia.
Beruntunglah di dunia ini bagi mereka yang dilahirkan kaya :)..dunia..dunia..

maun said...

Hari ini kawan..esok lawan..tak serik-serik nampaknya PKR. Suruh jadi kuli batak dulu!!!

Isa said...

Salam,

Sebab tulah aku malas nak posting cerita mamat ni masuk PKR... nyakitkan hati je...

"KEADILAN" ha..ha..ha..."DUIT".... ha..ha..ha... "NAFSU"....

Isa said...

Sambung sikit lagi...

Mana taik-taik dalam UBN yang dah cayor tu... meh la join PKR... Parti Majlis Perbandaran Malaysia (PM...PM)

mountdweller said...

Salam sdr.

Setakat yang saya kenal Zaid ni, memang dulu dia gilakan jawatan. Rela berhabis tetapi sekarang tidak tahulah pula. Adakah dia sudah berubah.

Dia suka jadi ketua yang memberikan arahan dan tidak suka menjadi pengikut yang menerima arahan.

Anonymous said...

Zaid seorang peguam dia boleh bantu untuk kes liwat Anuar. Hakim-hakim yang di pecat pada zaman Tun Mahadir pun dapat pampasan dari Zaid tapi guna duit rakyat. Akan datang Anuar pun boleh juga. Cara orang politik memang bergitu, aku tak salahkan orang politik kerana itu budaya hidup mereka, tetapi yang salah orang macam kita kebanyakannya tak guna akal.

Anonymous said...

tk semestinye nk jd pimpinan kene ditangkap dulu..dilokap dan sbgnya..pengorbanan beliau serte tindakan berani beliau meletakkn jwtn sbg menteri kabinet bn merupakan satu tindakan berani..

Anonymous said...

bodoh,,, ko nak jawatan xyah la ngomel2 kat sini, gi la kat ANWAR bgtau aku dah berjuang gila2 teringin sangat nak jadi ketua umum,, pls dato sri,,, budus..... mcm ni pn ade jgk.....

serupasekala said...

PELIK TETAPI BENAR.

TAK SUKA UMNO MASUK PKR
TAK SUKA PKR MASUK UMNO.

BEGITULAH SETERUSNYA............

PI MAI PI MAI TANG TU NO.

ORANG UMNO ADALH ORANG PKR
ORANG PKR ADALAH ORANG UMNO.

UMNO BANYAK RASUAH.....
PKR BANYAK ...........APO NO.

C++ said...

Bhai...

terus terang gua cakap... gua tak suka mangkuk nie... dari dulu sampai sekarang...

susah nak percaya...