Thursday, June 25, 2009

tolonglah along!



siapalah agaknya taukeh along ni ye dak?

kaya bebenor..dari mana le dapat modal ye? depa ni anak maharaja mana atau ketua lanun selat melaka ke?

well, sapa2 rasa sesak dan takde duit, kalu susah nak buat loan bank atau koperasi, silalah..abang long sedia membantu.. cuma belajor2 la kenal2 warna merah!

*kapitalis!

4 comments:

Anonymous said...

alongggggg...

kita tengok tok menteri dalam negeri lawan habis-habisan si along durjana ini. agaknya sekali along calit merah kat dahi si hisham tu, baru ngelabah cari abang jib. ngan abang jib pun kena calit gak nanti. tapi abang jib tak kena calit ngan along tapi ngan kak ros (macam upin ipin lak) hehehe...

dulu masa jadi menteri pelajaran nak hapuskan gangster sekolah, GAGAL. sekarang ni, ngan si along.... sampai bila2 pun negara tercinta ni takkan bebas dari komunis...

paloi bin mulau said...

teman tak le tau sapa bapak kepada towkey along ni. tapi yg teman pasti sngt duit berkepok2 yg along bagi pinjam mesti duit haram dari dari dadah pelacuran dan judi muhhahaha

dgn cara bagi pinjaman saja bapak kepada towkey along ni dapat cuci duit depa utk kasi HALAL hehehehe jadi baru boleh simpan dalam bank.

lagi pun lesen along berniaga secara halal ni bukan dikeluarkan oleh bank negara. tak salah teman along hanya mohon lesen pihak berkuasa tempatan je.

alang said...

kaler merah? haha. Buat apa berselongkor ngn golongn gila duit nie.

pemandu teksi said...

yang org suratkhabar tu pun satu hal gak...bersubahat dgn ahlong kasi ahlong iklan gila2 dlm suratkhabar apa pasal? iklan ahlong kat badan teksi tu apa citer?