Thursday, June 11, 2009

syok juge kalu umno menang di manek urai

aku rasa syok gak kalau umno menang di manek urai, kemenangan berturut2 PR membuat mereka sedikit rasa besor. kalau umno menang mesti depa akan bising pasal pengundi hantu le, tipu lah walhal isu ni patut diperjuangkan betul2 dan konsisten, bukan bila menang je senyap...

aku alu-alukan berahim ali dan kaum amfibianya berkempen menyerang pas.

yang anti KERAJAAN PERPADUAN mesti tunjuk protes dan jangan bekerja untuk PRK ni..

blogger-blogger yang rasa dipinggirkan semasa muktamar atau sebarang majlis PR, jangan buat liputan..buat macam aku yg tuleh pasal bomoh, jin atau seni. MatSaman Kati pun dah tuleh pasai joget lambak dan muzik..hehe!

KUASA PIHAK KETIGA harus dibuktikan!

15 comments:

DuRiAn rUnTuH said...

tak paham lar..sape yg rase besor?
PR ke UMNO?

Yong said...

Udah le tu. Jangan le kutuk geng Hadi ni lagi. Semakin dikutuk semakin kereh deme. Jadi Yong cadang kita buat pungutan suara sokong Tuan Guru Nik Aziz aje. Bagi tag: 1 juta tandatangan menyokong Tuan Guru Nik Aziz (contoh). Tandatangan kat kroteh A1 je. Ini kira reverse psychology. Sokong TGNA maknanya tak sokong geng Hadi le. Lepeh tu print copy, hantor kat geng Hadi. Yang original diframekan sebagai ingatan anak cucu. Apacam? Boleh pakei tak cadangan Yong?

serupasekala said...

"syok juge kalu umno menang di manek urai"


SEKADAR BAGI SATU KERUSI TUNJUK PROTES HJ HADI DAN NASHA.

ORANG PAS MANIK URAI BOLEH BUAT SEMUA ITU.

RAKYAT KELATE SENSITIF APABILA ORANG TAK DENGAR CAKAP TOK GURU NIK AZIZ

tok iskandar said...

x relevan langsung.apa kaitan kerajaan perpaduan dengan PRk Manek Urai.inilah jarum halus yang barua UMNO mainkan di sini.apasal pulak kita nak serahkan kerusi manek urai kepada UMNO.jangan harap UMNO nak menang percuma

Lompat Tikam said...

Aku sokong cadangan ni.

Kita minta TGHH, Nasaruddin, Mustafa Ali & MSO pegi Manek Urai & berkempen di sana. Mudah2an geng perpaduan ni dapat membuktikan mereka mendapat sokongan yg lebih baik tanpa bantuan TGNA, Husam & mereka2 yg menentang Kerajaan Perpaduan.

PG said...

dot..dot..dot..

Anonymous said...

yg mainkn isu unity dgn tujuan utk melaga-lagakn pimpinan pr ni umno..umno bile time depa kuat,tk timbul pun isu nk bersatu..bile dh lemah,bile dh nk karam timbul plak ..penyokong2 pr dan pas sendiri jgnlh melatah..bijaklah menerima maklumat dr ape jua media pro dan tidak..

kulupSakah said...

durian,
tak paham takpe jgn tak mau paham udah!

yong,
iye bebenor sangat tuh!

serupasekala,
hak rakyat tak dikisahkan sebook dgn jawatan dan kuase je

tok iskandar,
jarum umno tercucuk rakyat okey lah tapi kalu tercucuk pimpinan, paraahh..tok guru nik aziz kata- dia tu dlm bahaya lobang dah nak terbarai!

lompat tikam dan pg,
benor benor

anony,
memang kena bijak, jgn sampai memula tak ngaku muzakarah sampai bakaq penarik beca nak disaman tapi pastu ngaku pulak,bukan muzakarkeras sekadar nak muqabalah, barulah boleh bermusabaqah dan bermughalazah

kulupSakah said...
This comment has been removed by the author.
BROTHER said...

yg ko org ni dok sebook komen pasal unity apa hal...lantak la dia org nak apa pun....yg penting rakyat PR tak setuju udah le...ni ko g belasah TGHH teruk2 wat pe...mcm ko org dah dengor dgn mata telinga sendiri apa yg TGHH nak buat....

Pyanhabib said...

bior seboook, jangan menyebookkk!
(hiduk amno, hiduk pah, hiduk pkr, hiduk kuluk sakah!)

Anonymous said...

Buat apa nak bertanding, dah tido bersama dalam kelambu. Bagi ler amno menang sebagai bukti ikatan kasih sayang kepada kerajan perpaduan. Macam tu baru betul, si mutapa ali penipu & nasarudin penipu, harun din, hasan ali,harun taib, hadi awang dan yang seangkatan dengan puak2 ni tentu setuju kan. Hidup amno!! Hidup perpaduan!!

Anonymous said...

Buat apa nak bertanding, dah tido bersama dalam kelambu. Bagi ler amno menang sebagai bukti ikatan kasih sayang kepada kerajan perpaduan. Macam tu baru betul, si mutapa ali penipu & nasarudin penipu, harun din, hasan ali,harun taib, hadi awang dan yang seangkatan dengan puak2 ni tentu setuju kan. Hidup amno!! Hidup perpaduan!!

tok iskandar said...

aku tak setuju.kalau PAS kalah kat Manek Urai,akan ada puak-puak menyalahkan kepimpinan TG Nik Aziz sebagai penca kekalahan.tak relevan lagi.kemudian ada yang akan suruh TG Nik Aziz letak jawatan.inilah jarum umno,lepas tu tak ada siapa yang berani bantah idea kerajaan perpaduan

dong said...

paranoya, bila pemimpin diserang angin perasan akibat kemenangan, amno pulak dituduh cucuk jarum!
mpeygi daa..maksum ka?

amno tu satu hallah, yg masih ko dok sebok pasal kerajaan perpaduan jadah hapa? yg TGNA kata mamat tu dah gelabah dlm bahaya pasaipa?