Friday, July 3, 2009

Bahang MALAM SENI RAKYAT mula terasa!

Panggilan telefon peminat mencurah-curah nak datang malam ni..dari Melaka pun ada..hisyy!!

Maaf kepada rakan-rakan yang menghubungi meminta untuk membuat persembahan. Kami terpaksa tolak kerana program telah padat dan maklumat perlu dihantar cepat untuk proses mendapatkan permit polis. Tapi datanglah untuk kita berbincang program di lain masa.

Terima kasih kepada YB Lee Adun Kajang yang menganjur dan menghulurkan dana, rakan-rakan yang membantu memasang banner, bunting, poster dan risalah di sekitar Kajang, Hulu Langat hingga ke Bangi.

Puan Raja Rohaisham yang telah berusaha dari A hingga Z, dari menulis surat, panjat sana- sini cari dana hinggalah memanjat memasang banner..Kerja Gilee!!

JUMPA MALAM NI!!

8 comments:

daLyaanoon said...

InsyaALlah sukses!

ubilepih said...

salam...ralat gak bro...tapi insy di lain kali keh serta..wa doakan semua berlangsung dengan jaya

kulupsakah said...

dalyanoon,
ayuh! kerjaaaaaaaa!!

ubi,
selamatkan urusanmu dulu. ada masa kita jumpa!

Pyanhabib said...

tuhan sayangkan kulup
tuhan sayangkan kulup!

Otai Manjung Man said...

layan....wakil manjung pun dah bertolak semalam ketika ds nizar sedang bertazkirah di surau.....ds nizar restu.

matbalakong said...

wow...tahniah dan syabas buat kulup @ cakap rakyat group kerana berjaya mengadakan pgm "MALAM SENI RAKYAT" dgn cemerlang..Aku menyaksikannya pun terharu bila melihat yg hadir terdiri dari berbilang kaum...aku harap CRG akan dpt meneruskan usaha2 murni kepelosok tanah air....dan sekali tahniah buat kulup @ Pn.Sham yg bertungkus lumus membuat persiapan hingga terlantar kepenatan diatas stage.....

TheCyberSniper said...

'seluar dalam benggali' panggung anniversary 1982. Aku teringin nak dengar pyan deklamasikan sekali lagi. Nak kontek dia aku tak reti.

Usratika said...

salam

bro..gua dah sampai dah malam tu.parking dekat dengan bazar situ.tapi anak pulak melalak dalam kereta.tunggu punya tunggu tak reda pula.terpaksa balik rumah.tak pasal-pasal anak gua pulak yang baca sajak tangisan atas pentas.huhuhuhu..ada masa leh sembang-sembang sambil ngeteh kat kajang...