Wednesday, July 8, 2009

hah sudah!!

.. Angkatan Muda cuba mobilise ribuan rakyat hadir di mahkamah untuk menyokong Anwar tapi tak sampai 200 yang hadir..
Kenapa?
sibuk kerjakah? Atau laungan REFORMASI makin tenggelam?
ha sudah la dah!!!

7 comments:

benludin said...

raban weh!!!

Gedung Akal said...

PPSMI MANSUH 2012
Walaupun dalam tempoh 3 tahun akan datang keputusan ini masih boleh DIUBAH namun keputusan hari ini adalah yang terbaik dalam sejarah pendidikan negara.
Ingatlah catatan terbaik ini akan menjadi hina dan kotor jika ada sifat dolak-dalik selepas ini. Ini amaran kepada pembuat keputusan yang ada kaitannya dengan kepentingan BAHASA DAN UMAT MELAYU -jangan main-main atau jangan berpolitik murahan. Keputusan ini adalah muktamad. Jika ini hanyalah muslihat maka Kami SEJUTA rakyat yang cintakan bahasa akan turun ke jalanan - tunggulah!
Teruskan perjuangan mendaulatkan bahasa Melayu, berjiwa besarlah, hapuskan akal dan jiwa terjajah!
ABAIKAN MAHATHIR SEKEJAP! FIKIRKAN DENGAN AKAL JERNIH!

mosabit said...

Kenapa?...boleh percaya ka ini kelentong?
PPSMI? Apa ni?... Datang macam pelesit balik macam kura-kura...memang nak kena terajang juga ni...
Kurang ajar....Dia buat macam floor show lak....bukak sikit sikit....khahak ..puiii..!!

ubilepih said...

;) Kerana Kerbau bro..ha..ha

ckcounterpunch said...

anjing angjing jalanan tak turun, bab da jadi anjing yg terhina.

blogckchew

zamrar said...

Bukan apa tu, sekarang orang tengok juga apa isu besar kat situ, rasanya tak berbaloi nak demo kat mahkamah, sbb tu tak ramai yg turun.

kulupSakah said...

kalau ditakdir Anwar kena tangkap, ramai lagikah anjing terluka akan turun?