Friday, July 31, 2009

korang ni degillah!

Woi! mufti harussana dan tuk mashitah, tokoh agama ulung dah menfatwakan perhimpunan haram itu haram yang korang degil pasaipa?
melawan cakap ulama hah!!

baik korang pi dataran shah alam 9 malamnya ada nik, meor, airmas, pyanhabib, osman kering, fynnjamal, fared ayam dan aku perform..
demo itu haram!!

*semalam kawan baik aku meninggal dunia di Kajang, pagi ini anakku sesak nafas dan masuk wad tapi esok tetap esok..
LAWAN TETAP LAWAN!!!

9 comments:

nat said...

:( semoga anak cempat sembuh! jumpa esok

abgBro said...

tok peti tak join Pewaris ker?? hehe

mamai said...

bro esok tetap esok dua dataran aku redah esok

Isa said...

Salam Bro,

Macam mana keadaan anak lu..., semoga semuanya dalam keadaan baik dan cepat sembuh.

Ya... esok tetap esok dan lawan tetap lawan...

aku said...

moga semua berakhir dgn selamat..

Harimau-Menaip said...

Selamat kan sahabatku ini Ya Allah.

Mudahkan perjalanannya dan jauhkan musibah.
Amin.

hamdan al-kandahlawi said...

moga anak bro dberi kesihatan yg baik..ameen

pawaka1 said...

salam takziah....
moga anak lu cepat sembuh

Anonymous said...

SALAM,

MASHITAH?sori aku tak respek dia langsung.dulu pakai tudung labuh tutup badan la ni SINGKAT NAK TERJOJOL APA YG ADA.