Saturday, July 18, 2009

untukmu Teoh..

Ahad 4.30pm mesti datang ke Stadium Kelana Jaya.
Solidariti untuk Teoh, mangsa binatang dari bangunan SPeRMa..

AYUH!!
pAKAI HITAM ALA BLACK METAL!

8 comments:

MAT said...

Salam!!!!..ape kehe ,yeop!!!..aku simpati gak..jangan jadi pak turut sangattt.. cukuple jadi..??/??? ### China dan India..masa mula reformasi mula dulu mana pegi depa nie????,,,,haram tak nampak batang hidung....tak percaya tanya Puan NORA...aku maleh nak cerita banyak,nanti kamu marah...jadi hijau badan kamu plak...he! he! he!@...

kulupSakah said...

sapa pak turut?
kalu ada otak tak payah turut2..kalau rasa nak pergi, pergilah dgn pemahaman sendiri..kalau tak nak pergi dan tak setuju, tak setujulah mengikut tafsiran sendiri..

yang jadi barua ialah org yg takde pendirian.

mat juga said...

penyokong 1 malaysia kena pergi sebab 1 malaysia tak kira bangsa dan agama..
MAT bodoh je yang masih cite pasal melayu2 ni..pm pun dah cite pasal 1malaysia

Panglipulara© said...

MAT,

Klu tanak ikut pun takpe, lu ikut la lu punya puan NORA tu,
wakakak...pakai tudung lawo2

MAT said...

Panglipulara,..
kamu belum tau lagi..pegi cari sape si Nora ni!!dia selalu ada kt Jln Masjid India..member pasar seni juga...zaman reformasi selalu kena tibai FRU..Yeek elehhh...jangan terlalu taksub ngan politik...tak kemana pun...!1Malaysia ke?..Reformasi ke?/..bila kita mampus yg pikul kekubur..sesama muslim juga..tak tau le kalau ada orang nak cari Lim kit siang atau chua jui ming serta karpal sigh...maklumlah..liberalisasi..nak tunjuk kita tak racist..Piiirrrahh,,,,tak tau depa lagi rrraaaciss...tak percaya tanya siapa yg pernah kerja ngan China /India..Fikir2kanlah wahai Melayu yang tak ngaku MElayu...nasi baik aku Jawa..kah! kah!kah!!!...

rajauda said...

mat,

nora dah tak de kat masjid india... dia dah kerja lain.
kah kah kah

mudz said...

MAT hang ni racist aje...go to hell racist.

MAT hang mintak kat Tuhan satu kaum saje kat dunia ni....baru hang tak membebel bodoh.

Panglipulara© said...

MAT,
Gua peduli hape puan Nora tu slalu duk kat masjid india or geng pasar seni...
ada aku kesah puan nora lu tu kena tibai dengan FRU...? reformasi takde zaman2 bro...kalau takut dengan risiko, jangan bicara tentang perjuangan...lu lepak je kat dapur rumah puan NORA lu, cukup masa lu mati kitorang tolong kebumikan , cun..?