Saturday, January 3, 2009

betul ke tipu ni?


ni keratan kosmo! hari ni Sabtu 3 jan 2009 berita demonstrasi di hadapan kedutaan Palestin lepas solat Jumaat. Khairy pun ada...
tapi..eh? silap ke ni? Rasa aku ni gambar demo di Masjid Negara anjuran Pas pada waktu yang sama? Aku ada semalam di situ dan aku nampak jelas gambar kawan aku si Haidir yang berdemo ni...Tipu ke silap teknik? Atau Haidir boleh berada di dua tempat dalam satu masa?

4 comments:

daLyaanoon said...

kahkahkah(pinjam gelak tukar tiub)....
nak tipu tak pandai...
gambar kat Masjid Negara,
cerita kat Kedutaan Palestin.

KURANG CERDIK!
HUDUUUUH

mountdweller said...

Dia ni Wali kot? Boleh berada di 2 tempat pada waktu yang sama!

Pyanhabib said...

tak cerdik langsung!

kulupSakah said...

dalyanoon,
kau pun ada kat situ kan?hahaha!!

mountdweller- ya wali! wali qutb!

brader pyan, tak cerdik tu maknanya bodohlah ye tak?