Thursday, January 15, 2009

surat Anwar kepada Mahathir- TERIMA KASIH EZAM!

gambar ehsan blog bro naz..kembar ezam

Terima kasih kekanda Ezam atas pendedahan surat tersebut yang mendedahkan keperibadian Anwar yang tetap berbaik sangka dan mendoakan Mahathir, si tua yang menzaliminya agar dilimpahi taufik hidayah...
adinda sedang nunggu pendedahan dokumen kes rasuah Azmin yang sempat dilarikan bersama kotak2 kasut tu..

satu soalan:
apasal lu tak hantarkan surat tu kepada Mahathir seperti yang diamanahkan Anwar?
lu jahaaatlah sejak dulu lagi ropenyeee!!

8 comments:

BIAQPILA said...

BUAT NAYA DIRI SENDIRI...LANTAK PI LA

umi jawa said...

salam sdr, saya dh baca surat trsebut dlm blog pro BN la tp isu nya aper ek?? salah ke tulis surat sebegitu?? hanya krn kutuk mahathir so tk leh surat begitu pd mahathir?? dulu ezam lgk dasat kutuk che det tu kan?? so..aper isu budak jawa nie ek???

daLyaanoon said...

sedangkan Nabi tak pernah sakit hati yahudi tua dok berak kencing kat umah Nabi

Anonymous said...

Depan Mahatir cakap baik , belakang cakap Konsprasi. Ada juga yang suka manusia jenis ni. Berbaik sangka jenis ni macam orang Yahudi zaman Nabi. renungkanlah

Tok Uban said...

ha....aku nak bagi tahu...budak yang baju jalur sebelah si ezam tu lah yang mengaku hantar proposal ternak babi aircon kat khir toyo...tak caya...tanya khir toyo...betul tak khir?...

Din said...

Anyway tq tuk Ezam.. kena p exam la..

Term Papers said...

I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don't know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

Jerry said...

The post is written in very a good manner and it entails many useful information for me. I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the post.

College Paper