Saturday, July 11, 2009

kutu, babi, kutu babi, nyamuk dan wudhuk..

spesis kutu khinzir


Setelah berbincang ringkas dengan seorang doktor pakar perubatan, kami mendapat satu konklusi bahawa selesema babi adalah suatu agenda tersorok pihak tertentu (WHO kah?) untuk mengaut keuntungan. Persis seorang bomoh yang perniagaannya merosot lalu dilepaskan jin ke penduduk kampungnya, kemudian langsung ditawarkan dirinya mengubat pesakit yang dirasuk. Menjadilah bisnisnya.
Perubatan adalah bisnes yang paling menguntungkan! Virus ini tiba-tiba wujud dan ubatnya tiba2 ada. Untuk mengubati virus berpunca daripada babi ini, maka vaksinnya daripada babi juga. Siapakah Malaysia yang kononnya negara Islam untuk menolak dan tak mahu membeli ubat ini sedangkan seluruh dunia membelinya? Orang Islam yang terpekik terlolong akan isu babi terpaksa disuntik babi di dalam darah dagingnya.

Yang lucunya Malaysia mengambil kesempatan membalun isu H1N1 ni kerana ia datang dari luar. Mengapa disorok statistik sebenar kes denggi? Lebih 50,000 kes kan? Berapa yang terkorban? HOIII!!! Nyamuk lagi bahaya woii!! Namrud pun mati sebab nyamuk.
Berapa pula sebenarnya bacaan indeks pencemaran udara (IPU)? Juga kerana bisnes maka fakta ini diselindungkan.

(diskusi Dr. Erin dan Dr. Kulup berhenti apabila kutu babi hinggap dimuka kami. Ciss!! Batal air sembahyang saya!!)

6 comments:

sepol utusan said...

yaaaa bisnes yg menguntungkn dan juga bangsat skali!

uncle gedek said...

Visual mu membuat aku gelak terbahak-bahak hampir retak!

Unknown said...

kah..kah..kah... kool mekool

binjidan said...

sebar virus kemudian jual vaksin.. bajingan kapitalis.

Term Papers said...

Really Interesting. Thanks for the Info. I love your site.

Unknown said...

Absolutely agree with what you stated. Your explanation was by far the simplest to understand. I say to you, I often get annoyed when people talk about things that they plainly have no idea about. You managed to hit the nail right on the head and rolled out everything clearly. I hope, other people can take a signal. Will likely be back for more. Keep it up!

Term Papers Writing