Thursday, December 4, 2008

Agen Yahudi perosak Melayu

Sambungan entry sebelumnya..
Kosmo! hari ni...apa punya cerita/berita bangang yang hendak dipersembahkan kepada rakyat Malaysia di muka depan akhbar ni? Akhbar Melayu yang dibaca majoriti Melayu hanya menyiarkan cerita anak yusof Haslam putus cinta? Apa pentingnya kepada pertumbuhan ekonomi negara? Apa pentingnya dari aspek sosial, agama mahupun kebudayaan? BODOHH! Syarikat akhbar gergasi Melayu milik Umno penganut Islam Hadhari yang bertanggungjawab membangangkan pembaca Melayu dengan cerita artis kahwin cerai dan putus cinta..Bandingkanlah dengan akhbar cina yang pagi petang ada diterbitkan..kalau berita berlaku tengahari orang cina dah tahu pada petangnya tapi kita kena baca esok hari sebab akhbar petangnya asyik cerita pasal benda2 bodoh!! BODOH lagi MEMBAHALOLKAN!!
Tu belum tengok bermacam2 lagi majalah -majalah kerepek yang berlambakan di pasaran..apa nak buat, Menteri KDNnya bolo!
Nok menangih bukenyo budok
Nok kate kecik tapi palo botok!!



10 comments:

kulatlapok said...

salam Labun....

Dema kata ANWAR agen Yahudi.. rupanya dalam senyap BN lagi BESAR KEPALA BAPAK YAHUDI..... tu yg majoritinya BANGSA MELAYU yg memenuhi pub dan disko di ibu kota, jadi mat rempit, rogol, minum arak, penkid, macam UMMIANNI kata, dimana nak cari orang Melayu??Sila ke post UMMIANNI...

Harimau-Menaip said...

Pak Menteri memang suka tengok belia Islam hanyut? Kalau tak, kenapa begini?

mountdweller said...

Entahlah saudara. Memang otak Melayu hanya dijuruskan se situ. Kalau otak Melayu tidak berkembang pun memang sepadan dengan apa yang disogokkan.

Anonymous said...

ingat kalau anwar jadi PM tak sama ke ... yang nyata anwar memang BAPAK SEGALA AGEN YAHUDI .. PEROSAK NEGARA ISLAM

Pyanhabib said...

kejadah betul!

Pyanhabib said...

brader tanya pasal tolak award tu? hejh, dah purbakala dah! ok, nanti gua cerita sedikit sebanya bila gua teringat. lu ingatkan kalau lu teringat cerita. wa nak pi masjid ni, jumaat.

kulatlapok said...

nak beri salam ke tidak kepada Anony....8.03 4 disember 8:03 pm
sebab tak tahu namanya sapa... kot2 bukan muslim jangan jadi bacul tunjukan diri, macam mana orang nak percaya dengan penjuak Bn macam ko ni.. baru macam ni takut nak tunjukan diri sbenar, tak ape bagi ajelah salam sejahtera....

ko ni sedar ke tidak, rupanya selama ini ko pun sama bersubahat, pemerintahan dah lama agen Yahudi dan perosak Islam... patutlah ko suka... syabas..

neslo said...

x ada cara lain ke nak lakukan suratkabor diorg ni

Master Yoda said...

Salam bro,

Sedara neslo, nak laku cane klu dok hebah brite mengampu...

So bagi la brite yg out of intelectual...Kisah artis botak kepala, artis dpt anak baru, artis itu, artis ini...

Pyanhabib said...

tuan kulup,
gua dah panjang lebar merepek pasal `tolak award', benda yang lu tanya tu. letih gua merepek. pegi la jengok.