Saturday, December 13, 2008

bila Beruk Nasional gelabah...

gambar hiasan- ULAT BULU..takde kena mengena dengan Najib..laa! apasal korang gelak?

TERENGGANU akan dapat semula royalti minyak 400juta? woooooooooww!!

aku teringatkan beruk2 di pokok jambu. Kita nak minta buah tu elok2 dia tak bagi. Siap tonggeng punggung kat kita lagi. Tapi bila kita pakat2 baling dia dengan kayu atau nak gergaji tumbangkan pokok, kelam kabut dia lontar kita dengan jambu2 tu...

TERUSKAN MEMBALING BERUK-BERUK TUU...akhirnya nanti dia akan cabut lari tinggalkan pokok tuu..

*pengumuman tu Najib yang buat. Tengok berita tv malam ni..biasaklahh..pilihanraya kecil punye pasal...

5 comments:

Pengasas said...

Salam,
Tu tak termasuk ahli-ahli PAS dan PKR yang keluar parti. Sure sehari dua sebelum mengundi, ahli-ahli PAS dan PKR hanya tinggal kira-kira 200 - 300 orang.

ISA said...

Salam bro..,

Lepas PRK P-36 ni, harap2 ada lagi PRK di Terengganu, boleh dapat lagi RM400juta...

Itulah lawak berzaman setiap kali ada pilihanraya... diorang ingat boleh belia jiwa manusia dengan duit agaknya... banggang punya Najib dan sekutunya..

Addoi said...

Tu belum masuk berita ada ahli PAS, PKR merusuh.

Sure punyer...masa PRK ni BN jadi makhluk paling suci dan baik hati kononnya.

Eweekkk..Ptui

Addoi

mountdweller said...

Tuan,

Bukan setakat beruk, hantu pun mengalah bila kita nak tebang pokok besar yang jadi istananya!

Kerajaan Rakyat said...

Salam saudara Kulup Sakah,

Ikutkan hati hendak ku maki.
Bila budak mencaru puki.
Barisan Nasional menabur janji.
Janji macam taik gigi