Tuesday, December 30, 2008

Osama, ayah Pin, saifulliwat dan geng Ezam!










Setiap kali Bush menjadi tak popular dan hilang kepercayaan rakyat sendiri,ketika itu juga Osama Laden datang menyelamatkannya dengan pita video terbaru mengancam keselamatan rakyat Amerika, maka ketakutanlah rakyat Amerika lalu tak sedikit yang beralih menyokong semula Bush yang diyakini akan menjamin keselamatan mereka dengan memerangi pengganas misteri itu. Tidak sedikit umat Islam yang mengagumi Osama dan menobatkannya sebagai wira jihad menentang dajal kuffar USA. Imej serban dan janggutnya sudah menggamit imaginasi muslim dan berkata "dialah wira sebenarnya!"..Anehnya mamat ini masih tak dapat dikesan seperti dewa kerajaan langit ayah Pin yang juga akan muncul apabila ada isu2 yang cuba nak dilindungi..
Satu dunia rangkaian perniagaan ben Laden tapi Osama tetap ghaib...anak didik CIA ini masih menjadi misteri dan menjadi satu 'nas' untuk Amerika menghalalkan peperangan menghapuskan Islam...
Saiful apahal pulak? Ya...dia juga akan muncul dengan lawak terbaru setiap kali isu rakyat menekan perut Umno..lawak liwatnya yang tak laku itu tetap diteruskan juga kerana pecacai ini jenis tiada kemaluan..mungkinkah dia akan muncul dalam PRK ini? Bergandingan dengan pelawak 6 kotak dan Ayah Pin?
Siap sedia semua untuk ketawa di pesta lawak tahun 2009..!



4 comments:

ciberboron said...

pada tengah malam selepas mempersembahkan lawak-bodohnya di pentas PRK K.Terengganu ... saiful berehat di tepi pantai kuala ibai ... memakai kain pelikat menyusur pantai ... berhenti ... bertinggung mengadap laut ... & menyanyi ..." penyu tengok telor kiteeeee". he he he .... perbandingan yg mike buat ni memang mantop yob!

Isa said...

Nama pun lawak yeop, moh kita gelakkan pelawak-pelawak umno ni semua, termasuk dengan penganjur dia sekali... ha..ha..ha...

itu pun masih ada yang buta hati... lagi yeop... nak di pangkahnya lagi pintu jamban tu...

Anonymous said...

Kenapa kes saiful selalu tertanguh, atau. Aku tak sabar nak tahu kesudahannya. betul ke lubang kunyit
budak di tusuk keris tumpul anuar. Jangan lah tangguh lagi kebenaran akan timbul jua.

aku said...

salam..
tinggi tahap fantasi ko wahai ciberboron hahaha..
penyu pun muntah hahaha