Thursday, December 11, 2008

FBI gagal tandingi PDRM!!


sebelum baca..ni ada IKLAN.
akhbar Kosmo! Online hari ni ade cerite budak nak jadi Pamela Anderson..BODOH punye akhbar!! Pam tu model majalah lucah dengan rekod tukar2 kekasih dan punai berkali2..budak ni korang nak jadikan mangsa ke?akhbar kau standard "Playboy" ke?bodoh!! carilah idola yang mengangkat martabat muslimah!!

BENAR!! Ini bukan FBI tapi PRDM (aku tak salah eja!)..

Kehebatan mereka mengawal dan memantau jenayah ibu kota dengan kaedah begini dijangka akan dapat mengatasi masalah jenayah yang semakin meruncing pada masa kini.

rondaan helikopter setiap masa sekerap patrol car..


memasang alat pendengar dan kamera bersama pegawai pengintip dari atas menara tertinggi di satu-satu kawasan..

Pegawai yang cekap..

cepat, mesra dan betul..



menjunjung perintah Allah dan Rasulullah SAW seperti yang tertera pada lencana

efisien dan prihatin!


great teamwork...


BERANIKAH penjenayah beroperasi kalau gerak-gerinya sentiasa diperhatikan?


Ohhh TIDAK! TIDAK!TIDAK!

Gambar ni aku ambil sewaktu Protes Harga Minyak di Stadium Kelana Jaya 6 Julai 08..appa punye bodohlahh pihak polis diperkudakan Bn..nak pantau pi masuk jelah stadium.yang susah2 pi panjat bangunan Glomac yang setentang stadium tu jadah hapa? BUANG MASA, BUANG KARAN DAN BUANG DUIT!!


lu ingat lu Al Pacino dengan Robert deNiro tengah ngintip penjahat ke? Ketua koranglah yang jahat..macam cerite polis2 dalam filem Tamil tu..






















6 comments:

ISA said...

Labun,

Rondaan Helikopter tu, buat mengabis duit je... (memang jenis akai di tumit)

BN memang dah lama bela K9 ni, kalau tidak mampuih la depa...

pemikir lapuk said...

memang FBI tk boleh lawan PDRM(polis di ringgit malaysia)....susah nak rasuah fbi...PDRM...rm50..selesai kes...heheheh

kotak14 said...

teror hang no...
blh snap gmbr polis atas bumbung
nasibbaik polis tak sewa james bond dgn geng mission impossible

Pengasas said...

Salam Labun,
Yang snap depa tengah operasi lah lebih hebat.

mountdweller said...

Entahlah tuan, saya pun tak tahu nak komen apa lagi.

iena said...

woooo......
dahsyat pak cikku..
kalah James Bond.
hehehe