Tuesday, December 2, 2008

Melayu Tuan yang Bodoh..

Kepada bebudak Melayu upahan yang tak jadi demo pasai ketuanan Melayu tu serta bloggers upahan yang membakar sentimen perkauman jangan buang masa menjadi perkakas lembu2 yang takut kehilangan rumput hijaunya itu! Daripada sebok nak parangkan cina dan india- (depa sebut cina babi dan keling biawak!..punye dahsyat provokasi) cuba jumpa pemimpin Melayu yang sangat gigih berjuang mempertahankan kemelayuan dan bincangkan pelan formula agar melayu menguasai ekonomi khususnya dalam industri makanan.

Bagitahu depa jangan dok jadi kaya ssorang2 tapi panggillah tycoon2 melayu dengan kerjasama UMNO/BN buat konsortium bina hypermarket ala tesco atau giant yang boleh menjual barang2 makanan murah! Tadbir dengan elok! Melayu dan rakyat lain juge yang dapat faedahnya..majukan perusahaan mee,kuehtiow,kicap,sos,ubat gigi dan macam2 lagi dan galakkan Melayu menyokong dengan membelinya..

jangan sebok nak jadi tuan- sekali GONG XI FA CAI orang cina tutup kedai 2 minggu- menggelupur Melayu kelaparan, kat pasar tutup, kedai runcit dan supermarket tutup!macamana nak buat sambal belacan? ehh! belacan pun cina buat!
jangan sibuk berpolitik dan jangan sampai TUAN MELAYU kebuluran..


* JOE ROCK! tolong jangan ketawa baca entry ini!

9 comments:

tepet said...

tuan labun... apo kebongoknya dorang GGMM ni..buat malu graduan lain yang tak bersalah je...macam den ni haa..hik hik hik silo la lawat blog den den pun ado gak buat posting pasal GGMM ni...
http://penyapulidi.blogspot.com

mountdweller said...

Puuuh... gila-gila menuntut, rupanya otak di lutut!

Anonymous said...

Ada Juga Melayu yang simpan Kulup. Lagi sedih ramai Melayu Jadi Barua DAP dan Hindraf.

kulupSakah said...

tak paham mesej langsung anonymous nii...bengong?
barua DAP dan HINDRAF?Depa buat apa? Samy vellu belasah kekayaan tanah melayu sampai boncet tu hindraf ke?anak liong sik jutawan pada usia 27thn tu DAP ke?
penang tinggal 3% tanah melayu sejak bila? sejak Babi Negara perintahlah bahalol!

Harimau-Menaip said...

Tuan,

Dia maksudkan kulup tu sebagai kemaluan yang tak sunat kot?

Persetan sama anonymous...

Yang penting, memang aku menggelupur bila kedai moto cina tutup...tatkala tayar aku pancit.

kulatlapok said...

salam TUAN kulup:

AKU TABIK SPRING DENGAN HANG, PENUH MAKNA YANG TERSIRAT,KITA MELAYU YANG BERANGAN2 MENJADI TUAN, TETAPI MASIH MELUTUT DENGAN BANGSA LAIN. KEPADA 'ANONYMOUS DECEMBER 2, 2008 5:00 AM,TAK FAHAM LAIN KALI BANYAK BERTANYA, BARU KO TAK SOSAT JALAN,HAMPEEEHHHHH.....

Topengperak_Xinwugi said...

anon - aku tak paham apa mesej ngko... mungkin ngko pakai bahase beruk, maka tak mungkin mesej ngko sampai pada manusia-manusia yang baca blog ni...

cuba lagi dari pohon yang lebih tinggi.

YB Raz Gothic said...

Apa daa bergaduh. Aku tak peduli melayu, cina atau india

Aku tak kira dia BN atau PR. Kalau dia pijak Islam dan Hak Melayu pasti aku hentam.

Dan memang aku nampak ada segelintir manusia didalam PR dan juga BN yang nak mejatuhkan islam dan orang melayu.

http://malaysiaheaven.blogspot.com

kulatlapok said...

salam YB Raz Ghotic yg Muda Belia:

Melayu aku tak kisah sangat walaupun aku juga Bangsa Melayu tetapi kalau mempermaikan ISLAM, kita berjihad ke perang sabil. Melayuku hanya bangsa yang duduk disecebis daerah tapi SAUDARA SEAGAMAKU adalah ISLAM di seluruh PELUSUK DUNIA.