Tuesday, December 30, 2008

mahu keluar PKR? Silakan...

Wahai MP Kapar Manikavasagam dan beberapa ahli India yang lain yang beria-ia nak keluar parti (biasa begini kalau dekat2 sesuatu pilihanraya), kamu dipersilakan keluar PKR jika:-

1) merasa PR yang baru memerintah 5 negeri dan masih belum menguasai pusat ini mengabaikan kaum India.

2) merasakan PKR bukan parti India tetapi untuk membela semua rakyat Malaysia

3) Masih memikirkan soal perkauman seperti BN/ MIC

KERANA:-

PR bukan BN,
PR bukan asyik nak pening kepala dengan isu kuil yang banyak di tanah haram
PR tidak perlukan pemimpin gelojoh dan sempit..


jika kamu rasa tsunami PRU lalu disebabkan kuasa kaummu yang menumbangkan BN
DIPERSILAKAN:-

Anda tubuhkan parti India baru atau bergabung dengan parti Nallakurap untuk memperjuangkan nasib kaummu yang kamu rasa dipinggirkan dan banyak terlibat dengan jenayah..

Kami dah 10 tahun berubah dan berjuang, telah ramai yang mengaku berjuang datang dan pergi, kami masih di sini kerana perjuangan kami bukan berlandaskan sentimen atau ketaksuban pada sesiapa..perjuangan ini untuk kami dan ALLAH!
kata William Wallace "KALAH ATAU MENANG TAK PENTING, YANG PENTING LAWANN!!"

..teman hanya akan sedih kalau Pushpa, Marvin atau Gobi yang keluar..mereka selesa jadi tenaga kerja di bawah..Marvin tak pernah sibuk nak jadi YB kerana sedar diri bukanlah seorang pemimpin dan Pushpa dah lama meluat dengan Nalla dulu dan pembelotan Nalla telah diramalkannya awal lagi.

10 comments:

Anonymous said...

mike tu nk ikut style raja kotak..nk test market bape juta boleh dapat kalau masuk mic ..ppp..ipf ke...

Mamamat said...

Salam Kulup Sakah
Teman sokong mike. PKR untuk semua rakyat Malaysia. Perjuangan kita untuk semua rakyat. Pimpinan PKR harus melepasi batasan perkauman. Pimpinan India untuk semua, bukan khusus kepada masyarakat India sahaja.
Kalo nak keluar, keluar ler, buat apa ugut2 bagi tempoh. Kalo udah kepala hotak jenis MIC/UMNO tu, macam ituler gayanya. Sape lagi nak ngikut dia keluar, keluarler. Kalo dia tak keluar, PKR harus hantar YB ni kepada BN. Bagi free jer pada MIC/BN.
Camne?

Anonymous said...

Aku dengar depa nak bukak Parti baru
"Parti Untuk Kaum India Malaysia" (PUKIMA)

hafiz said...

hahaha betol bro.! tepat! masok MIC la pas ni. dengar kabar umno pun nak bukak keahlian kat orang india hahahahah bro apa kabar!?

kulupsakah said...

wa baik fiz,
keahlian india? laa...kan dah lama ramai india dalam tu..madey, zammaidin, sharizat, naina, tapi paling best Jeanne yang bangsa tahapahapa tu pun ahli parti melayu cawangan Kepala Butus

Anonymous said...

Jangan jadi pemimpin yang mempunyai otak yang kerdil tapi jadilah pemimpin yang berwibawa dan luas pandangan.To won overnight is just lucky but to rule to last is not an easy task.To be a hero is as easy as A,B,C but to become one is hard to comeby.

ckcounterpunch said...

hahahaha,....... aku sangka si mike ni pegang pd prinsip, tp dia kata:

"He also alleged PKR remains Malay-centric and campaigned for the Malay agenda, pointing out that Indians had not been offered positions in GLCs, state agencies and senior positions in local councils.

“Even in Kampung Sentosa where 95 per cent of residents are Indians, Khalid appointed a Malay as the ketua kampung,” Manikavasagam said."

......sebenarnya tak dapat jawatan punya pasal. hahahaha!!!!

ni semua nak jawatan, nak habuan kalu tak kasi merajuk. nak jadi pemimpin konon.poraaaah!!

kulupsakah said...

ck chew
hahaha!! mike tyson tak dapat tumbuk,dia gigit telinga.Selamat tahun baru, aku nak komen dlm blog hang tapi kena log in, so susah..nanti kita minum teh aa..

Term Papers said...

Nice blog as for me. I'd like to read a bit more about this topic. Thanks for posting this information.

Term Papers said...

Really fabulous stuff and the information is quite useful though. Thank you for the share.