Sunday, December 28, 2008

APA YANG ANDA DAPAT JIKA BELI BERITA MINGGU HARINI?

Jika beli BERITA MINGGU hari ni 28Dis apa yang anda dapat selain dari 2 mukasurat penuh warna-warni majlis perkahwinan Mawi dan Ekin?



haa..gambar Darling Ngasri berkemban macam gambar orang zaman dulu2 seperti gambar di atas..(darling sesuai hidup zaman tu)





Gambar mila dan Elyana yang sejuk mata memandang apabila bertudung..tapi kata mereka masih belum sedia dan masih belum sampai seru..mungkin dah kahwin nanti boleh pakai tudung..aku no komen, cuma bab belum sampai seru tu aku kureng setuju..sebab ajal maut pun ada seru jugak... gambar Abby yang masih dalam edah berkepit dengan lelaki lain..walau mungkin gambar tu sebelum bercerai, akhbar berkenaan perlu sensitif..




apa kejadahnya berita di bawah ni Siap warna lagi!!bahalol!!






..dan yesssssssss!! Hampir 2 muka penuh keputusan nombor ekor dan cara2 camana nak tau keputusan judi ni melalui sms..



Yahoooooooooooooo!!! Syoknya akhbar orang Melayu Islam Hadhari!!




9 comments:

NORLAILA said...

alhamdulillah, masih ramai yang melihat perkembangan2 di Malaysia ini dengan mata hati bersama semangat jihad,semuga sama2 mendidik anak cucu kepada kehidupan hakiki yang sebenar, amin.

daLyaanoon said...

nasib baik kujimatkan RM2 untul air limau nipis di d'limau nipis bangi!

Isa said...

Rasanya dah bertahun jugak la aku berjimat tak beli akhbar Malaysia ni, buat perabih duit je...

Caranya tumpang baca di kedai atau ofis... atau online je..

BOIKOT SEMUA AKHBAR PERDANA

kulupSakah said...

isa..kita sama! aku dah seploh tahun tak beli suratkhabo bodoh ni..baca kat kedai kopi je..

dalyanoon,
memang sedap sih air tu..dah masuk paper dulu, lain kali belanja minum ok? hoi..malam ni isnin 29dis, anwar,hj hadi di std.bdr baru bangi 9mlm, mansuhkan isa

kak laila,
lawan tetap lawan..

Harimau-Menaip said...

Cisss.. Miss satu nombor.

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

lorr...camni rupanya dalam suratkabor tu ekk..ummi sama la cam korang..dah lama tak beli...beli pon simpan buat sarang anai2 jek..baik nengok online..

labulabi said...

Itulah dia hidup dibawah pemerintahan BN, Pemimpin BN berteriak melaungkan islam hadari dalam masa yang sama pemimpin mereka menyuburkan lagi tempat-tempat maksiat.Bila adakan wacana pasal hudud marahkan PR bila minta sokongan kata hukum tersebut tak relevan dimalaysia.

kotak14 said...

aku baca berita minggu di mamak je..tu sebab nak baca kartun " seladang tunggal ".

daLyaanoon !!!
kat d limau nipis hang ke na minum air evergreen everlasting,x pun love boat.

ala........no keta aku tak naik la pulak

Master Yoda said...

Salam Tuan Kulup...

Jom kite nyanyi lagu Hadhari reramai...

Yeah...3,4...

"Hadhari,hadhari...kita maju....
Hadhari,hadhari...kita bersatu.."

Kah kah kah....

Maju dlm meruntuhkan akhlak...

Kah kah kah