Wednesday, December 3, 2008

HOI mELAYUU!! APA NAK JADI NII???

WAHAI PEJUANG KETUANAN MELAYU!! TENGOK NII!! APA YANG NAK DIAJAR OLEH DUA BUAH SYARIKAT AKHBAR GERGASI MELAYU KEPADA ANAK BANGSANYA?

Cerita artis Barat bersedia mental dan fizikal untuk beraksi dalam filem lucah?

Atau memperdagangkan anak Melayu yang seronok nak masuk akhbar Melayu walaupun disuruh berkemban? Sedap nama budak ni..Ayu Raudhah!..BABI betol korang nii..jangan kata benda ni tak salah sebab atas kerelaan budak ni ..


Atau nak ajar majoriti budak Melayu Islam yang membaca Kosmo! ni bersekedudukan tanpa nikah! barulah class macam artis idola mereka..korang memang Melayu BABI! Perosak anak bangsa!! Lama kelamaan budaya ni dianggap biasa ..


Kumpulan Utusan dan Media Prima milik Umno/BN yang memperjuangkan Ketuanan Melayu dan pengikut mazhab Islam Hadhari..sibuk korang dengan ajaran sesatlah..yang ni apa benda?
Aku juga pernah terdengar Linda Onn dalam ERA menyampaikan berita gembira dan tahniah kepada Angelina Jolie yang selamat melahirkan anak Brad Pitt! Itu anak luar nikahlah BAHALOL!!
* perasan tak..kalau Umno/BN tersepit je maka isu ajaran sesat, Ayah Pin, Al arqam cuba dihidupkan semula, kisah budak diculik, kisah ketuanan Melayu dan kisah bergaduh dengan Singapore akan dikitar semula di dada-dada akhbar?





6 comments:

Unknown said...

Itulah namanya bangang yang membangangkan dan sesat yang menyesatkan!

Harimau-Menaip said...

Memang neraka jahanam buat penerbit akhbar berkenaan....perosak belia Islam.

kulatlapok said...

salam LABUN KULUP....

Dulu aku pernah postkan konsep islam hadhari mengikut acuan UMNO. Mereka ni gebang je lebih, konsep Islam Hadhari yang diorang perkenalkan tu adalah KOSMETIK semata2. ISLAM AL-QURAN & SUNNAH adalah saling lengkap melengkapi, cuma cara mana pelaksanaannya je yang harus dibuat tanpa ada mana2 kaum yang teraniaya. Teruskan perjuanganmu TUAN LABUN......

kulatlapok said...

tertinggal pulak yang ini, UMNO adalah parti yang memperjuangkan KETUANAN MELAYU tanpa ada mana2 unsur pengaruh dari bangsa lain. Melayu takkan hilang didunia, tapi pakai nama singkatan Inggeris yang diperjuangkan sebuah parti Melayu iaitu akronimnya U.M.N.O.

Al Hamzah Gold said...

Bangang yang teramat bangang lagi membangangkan.. itu la acuan yang cuba di serapkan didalam minta anak² muda ISLAM kita.. celakalah bagi orang² membangang ini!

ISA said...

Dah muak nak komen dalam isu macam ni, selagi adanya parti "Ketuanan Melayu", Selagi itulah rakyat menjadi alat momokan mereka.

Lebih baik baca blog Joe Rock, terhibur juga adanya si mat saleh celup yang nampak kebodohan orang melayu, daripada melayu-melayu yang di perbodohkan oleh melayu sendiri.

Kecuali melayu yang terbuka mindanya.