Thursday, April 30, 2009

aku mahu jadi macam dia!


aku mahu jadi macam dia,
bebas ke sana ke mari tanpa didetect oleh mesin scanner dan radar liputan pihak berkuasa,
ada mukjizat berbini empat: ada penjilat sisa air basuh kakiku
khabarnya dengan menepuk bahu sang pesakit bisa sembuh dari demam
alangkah
alangkah bestnya isra' dengan kapcai dari narrathiwat ke kelantan
terus mikraj ke kerajaan langit
aku mahu jadi hebat macam dia
ada mukjizat tak dapat dilihat mata polis dan sb
aku mahu jadi macam dia
ayah Pen drive!

12 comments:

alang said...

haha. Jgn main2 bro. Dia ada `karamah` tu. Mana ada orang berani tngkap RASUL sendiri? Lu berani ke nak tangkap RASUL Melayu lu? Nanti tuhan atas tanya apasal lu tangkap lu punya Rasul bangsa sendiri? Apa lu mau jawab?haha.

Zolkharnain Abidin said...

Dia ni jenis pen drive berapa gig ni? Kalau setakat 8 gig tak berapa layak lagi.

kulupSakah said...

lu jangn memain bro, bekas penagih pun bole sembuh, ade yg tergamak minum air kaki dia..

agong pun takleh lawan..haha!

Pyanhabib said...

keh keh keh!

fahmi said...

assalamualaikum... wah.. jgn memain ni.. citer dia ni mmg gempak.. smpai sekaang x dpt dicekup lagi... tp dah sesat, xleh la ikut.. huhuhu

abgBro said...

sampai ke situ lu memikir ek bro..

hehehee

aku said...

hehehe tinggi keinginan tu bro..

daLyaanoon said...

bagi satu...
brand KINGSTON!

w a k a r a d e s i g n said...

he..he..he..

pemandu teksi said...

ada roket boleh naik samapi langit ka? hantarlah angkasawan negara pergi tangkap dia kat langit..!

ubilepih said...

Org batu cave pun sanggup sujud kat kaki dia...

Term Papers said...

The only thing I felt left out was a "multiple sites" comparison, besides that I'm loving every word!