Friday, April 3, 2009

Mr. Crime Minister..kah kah!


truutt!
sms daripada Pak Din, " congratulation! We got the new Crime Minister!"

kah kah kah!

5 comments:

mountdweller said...

Salam Sdr. Kulub.

Mungkin di dalam kepala kebanyakan rakyat akan menganggapnya begitu selagi beliau tidak membersihkan dirinya dengan telus di hadapan rakyat. Kalau setakat bersumpah Saiful pun bersumpah!

Anonymous said...

Kes Anuar dah nak Masuk Setahun masih tak jalan-jalan, Asyik Kes kena liwat. Bila nak bersih -bersih ni patut lah Anuar tak boleh jadi PM, sebab nama dia masih tak bersih, orang PKR je yang perasan Anuar tu suci,

rajauda said...

Anonynmous 6.53,

cepatlah dakwa, kami pun tak sabar2 nak tunggu keputusan. Ngapa tak cukup bukti ke?. bangang tak abis2 puak rasuah ni.

iam_khufu said...

Woit, tak jalan bukan sebab anwar tapi sebab prosedur mahkamah, sapa buat prosedur mahkamah tu kalau tak BARISAN NAJIS (BN)

ubilepih said...

;) tahniah untuk kamu