Saturday, April 4, 2009

Mahathir sekali lagi menyamar!

Ramai mat bongok terpesona bila Piem baru, yang paling cerdik dalam sejarah menarik balik penggantungan HARAKAH dan SUARA KEADILAN, membebaskan beberapa tahanan ISA dan ingin mengkaji semula ISA padahal itu semua bende bongok sebab:-

1- jadah hapa nak ditarik semula penggantungsn, sebab penggantungan pun takde sebab apa
2- nak kaji ISA ni sejak zaman Rais Yatim lagi...tapi semuanya kelentong lanun!
3- MAT SAH BIN MOHAMMED SATRAY
SUAMI Noorlaila Othman dah lebih 7 tahun ditahan, dikurung tanpa dibicarakan..mana dia pejuang MELAYU haprak?!!MANSUHKAN ISA!

MAHATHIR biawak!
Madey , mamak yang telah mengutuk Melayu haprak dan mudah lupa dalam ayat2 kontot ciptaannya yang digelar rakyat Malaysia sebagai 'sajak' sekali lagi menyamar sebagai Melayu untuk masuk dalam parti Melayu hari ini. Parti yang mengaku memperjuangkan perasuah2 Melayu tetapi menggunakan nama dalam bahasa Inggeris itu menerimanya semula seperti Melayu2 yang lain iaitu Kadiaq sheikh fadiaq dan keluarga, Jin Dollah Kepala Butus, Ijat Kapoor, Naina American, nor yakop serta pak2 Arab Albar, Alhabshee dan lain2..


madey yang pernah hadir di majlis KIMMA (kesatuan india muslim) kerana dianggap sekapal-

8 comments:

daLyaanoon said...

bebas 13 bermakna ada tmpat kosong 13

Anonymous said...

Memang sesuai nama kamu kulup sakah!
Tapi kalau kulup bana pun ok juga!

jonjonijonathan said...

nama kau pun sesuai gak anonymous bin babi

Anonymous said...

strategi serang peribadi jgn jd agenda PR..nanti sama la PR dgn yg lain2...kita kutuk depa pun tak guna bukan boleh patah balik benda yg dah berlaku...berpolitik dengan dedahkan fakta itu yg terbaik...apapun your really funny...i like your blog

kulupSakah said...

anon 6.39,
tulisan aku sekali pandang macam hentam peribadi, tapi aku sebenarnya mempersoalkan 'originality' kemelayuan dalam parti tu..

koyengtempur said...

errr...blog ni best...mcm mkn bakso kt tempat aku...

Term Papers said...

A great constructive article will help to understand the issue.

Jerry said...

I really like the fresh perceptive you did on the issue. Really was not expecting that when I started off studying. Your concepts were easy to understand that I wondered why I never looked at it before. Glad to know that there's an individual out there that definitely understands what he's discussing. Great job

College Papers