Tuesday, April 7, 2009

jumpa lagi, EZAM!

Saya dengan rendah kaki ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara Ezam kerana usaha beliau selalunya berkesan . Sayang, lu tak sempat ke batang auw!!

Jumpa lagi Ezam, we're gonna miss u!
mboooooooohhh!!

10 comments:

PENASIHAT TIDAK RASMI MALAYSIA said...

MISS MADET too.. Jika 2 perwira nie pergi Batang Ai, 3-0 wei.. Tapi, bersyukur 2-1 dulu.. Sabar.. Boleh terus "LAWAN TETAP LAWAN"

Ummidinni said...

Elok sangat le tu. Jom le datang ke setiap PRK. Kedatangan mike berdua boleh menolong "drive the nail to teh coffin"...(eh tercakap omputih lak) kepada BN.

Ummidinni said...

Elok sangat le tu. Jom le datang ke setiap PRK. Kedatangan mike berdua boleh menolong "drive the nail to the coffin"...(eh tercakap omputih lak) kepada BN.

P.S. Betuikan ejaan

daLyaanoon said...

hahaha...

terima kasih Mat Ezam!hehehe...

nagabersembor said...

mane je ezam pergi musti kalah BN heheh terima kasih ezam dgn lawak jenaka anda tiap kali muncul di Pilihanraya Kecil

mosabit said...

Haaa..aku la oghang yg bertanggungjawab menyuruh eeezam ni masuk ameno semula...
supaya dia boleh membusukkan ameno dari dalammmm.....kah kah kah kah kah .......
ZAM ZAM ALA KAZAMMM...!!
jangan lupa nyanyi lagu 60an "bibir mesra jiwa parah" nyanyian zam zam......
TMAKASIHHHHH.....!!!

ubilepih said...

Batang ezam tak cukup panjang dan kurang air..tu pasal tak sampai dia ke Batang Air..tersepit dia di celah dua bukit...berjongkang jonkit la dia di situ.

Anonymous said...

Ezam tersepit di antara 2 Bukit. Nak lompat ke Batang Ai terlampau jauh & tak reti nak cakap bahasa Iban. Silap cakap kepala terpenggal.Di dua bukit ni lah dia buat2 sibuk. Yg hairannya UMNO yg kotor dgn rasuah tu dah dia bersihkan ke??? Dulu bila di luar terpekik terlolong kata UMNO RASUAH !!!!! Dulu kata awak permainkan KJ yg berhingus tu. Sekarang siapa yg kena main jadi barua UMNO? Jual maruah diri konon nak perjuangkan bangsa Melayu.. Melayu mcm mana?....Yang Melayu ada tinggal hanya "Baju Melayu" Nasihat saya pencen jelah Ezam mcm Lee Lam Thye tu. Dia join NGO x jual maruah diri.

Anonymous said...

we gonna miss u Ezam Kotak..
Jasa dan khidmat bakti mu masih kami perlukan di mana-mana PRK yang akan datang.
Kerana mulut mu lah Umno makin tumpo dan memberikan kemenangan pada PR...baguih,manusia macam hang lah yg kami perlukan...hahaha..

-chaah-

cree said...

Harap Madey dan Ezam bersedia dari sekarang.Mungkin kita akan berjumpa di Bukit Lanjan pula.