Tuesday, April 28, 2009

Pameran TETEK dan PEHA budak Melayu! GEMPAR!!

"Apabila tetek-tetek beratur dan disusun di tepi kolam untuk menguji darjah keputihan dan kemontokannya, maka terpancutlah keghairahan dari cendawan-cendawan muda!"

"Hey Kulup! Kamu mencarutkah? Sungguh tak bermoral kamu!!"

"Eh tidak cikgu! Saya tidak mencarut, saya hanya menterjemahkan dalam bentuk perkataan apa yang saya lihat dari majalah ini!" Salahkah atau lucahkah?"



"Oh maafkan cikgu Kulup! Kamu tidak salah dan kamu betul! Cikgu adalah peminat setia majalah ini kerana ia mengangkat martabat bangsa cikgu yang menjadi tuan di negara tercinta ini. Eli Wong tak bermoral kerana gambar tidurnya yang seksi dicuri ambil ketika sedang tidur tetapi gambar pusat Islam ini diambil dalam keadaan sedar, dalam sejuk air kolam.Ia sangat berbeza."
"Majalah ini disanjung NGO pejuang2 Melayu, diluluskan Kutu Dan Nyamuk (KDN), dipuji oleh Kementerian Wanita kerana mengangkat dan menyelak martabat wanita dengan lebih tinggi."
Menteri-menteri agama seperti Dr Mashintosh, Ustaz Meja Besar Jamil Khir dan juga Mufti Harussanasini mengatakan jika darurat ia harus dibaca berbanding Harakah, Suara Keadilan kerana majalah ini tiada unsur fitnah, adu domba dan menghasut." Ia juga berfungsi sebagai katalog barangan spare part untuk Datuk-datuk dan VIP yang lain.
CEPAT DAPATKANNYA KERANA KELUARAN HADAPAN MAJALAH INI AKAN MENUKARKAN NAMANYA DARI "MANGGA" KEPADA "BETIK" KERANA BETIK LEBIH "BESAR", "MENGKAL", "MANIS" DAN "BANYAK AIR"

20 comments:

rajauda said...

asam boi dia besar tak bro?

~0~ said...

salam
btol tue bang...memang truk..mana letak maruah mereka?

alang said...

haha. Bravo la bro artikel nie. Yg pasal CM tu, InsyaAllah, takdak aral saya sampai.

Anonymous said...

Syeikh.... Mufti2 jangan la wat main.... nak kutuk yang len ok la... tapi teman ni x sedap dengor mufti2 ni dikutuk sedemikian rupa...

Anonymous said...

kalau mufti ni taknak bagi orang kutuk kat dia, buat kerja betul2 la...jgn jadi alat kerajaan mengalalkan yg haram.

kat malaysia ni bukan semua mufti kena taruk, hanya sorang dua tu jer...sebab yg lain buat kerja dia jer, tak pandai baca surah amfusana amfusini...

tok peti

Anonymous said...

nak tanye skit....
ape FATWA dato seri harussani tentang jom heboh kt lumut mggu lpas????
haram ke??
wajib ke???
makruh ke???
harus ke???

ato takut kt mb baru????
hahahahahaha.....

kulupSakah said...

selalunye kalau kite pakai kopiah ke hapa ke orang mesti segan nak kutuk..
kat sekolah2 ade jugak ustaz ustazah yg malas nak mampus tapi gur besor tak berani tegur..takut keluor hadis atau istilah2 arab yg suci nak halalkan perbuatan mereka..

RAJAUDA said...

Anonymous 4.19am,

ALAHAI......

Anonymous said...

ini ler cerita yang dihalalkan gomen,budak2 dah didedah benda2 yg gini...kes rogol pun berleluasa..dah tukang muftinya main angguk je,benda yg haram,dihalalkan,benda yg halal,diharamkan..maju malaysiaku..maju..hehe

Anonymous said...

kite ni mcm dh balik ke zaman gelap eropah..tegur ustaz buat salah tak boleh, ustazah buat salah tak boleh. btol2 sbijik mcm zaman tuh..autoriti pihak yang tinggi agama lgsg xleh dipersoal.sebab dorang ni la yang jaga perot pemerintah( dan perot dorang gak)..so dorang buat x pandang bende kecil yang leh jadik besar akibatnya pada orang kita dalam jangka masa panjang..abis la bangsa aku pas nih..:(

abgBro said...

ahaa ni sudah bagus, anak muda melayu ade kemajuan, terbuka dan bertaraf dunia, malaysia boleh melayu pun bolehhh!!!

kembara putih said...

majalah mangga ni dah lama berada di pasaran..kelucahannya memang terserlah menjolok mata yg amat sangat. Sepatutnya majalh macam ni yg digantung penerbitan, bukannya akhbar harakah n suara keadilan. Mashitah..kamu patut buka mata, kamu akan dipertanggungjawab di mahsyar nanti.

kulupSakah said...

eh jangan tegur ulama...dosa

amalhaj said...

biorle deme tu pakai macam tuh mane haramnyer yang haram bile tutup lintup.

amalhaj said...

harakah ngan keadilan kalo taknak digantung bubuh le gambo macam tu kalo boleh nampak semua kate oghang perak bior boleng aje

panglima_sepat said...

ni namanye bukak mangga nmpk betik..hehehe..
apapun dah tau majalah tu ada gambo mcm tu jgn la beli n bace..
rasenye kita dah cukup dewasa nak bezakan yg baik dan buruk

paloi bin mulau said...

kan baguih kalau mangga ni ada versi online tak payah le teman ngabih duit beli muahahahahahaha

tapi budak remaja memang suka beli majalah pencetus minda ini hehehe kena pulak budak kampung yg takde tenet. kalau dah ada tenet apakejadahnya nak beli mangga hahahahahaha

kulupSakah said...

panglima sepat,
memang le kita tak beli..aku snap ni pun kat 7E..tapi kegiatan ni perlu dibanteras dan anak2 jgn syok sampai satu hari pada mereka benda2 ni takde hal dan biasa..

mat ju...bur said...

I rase kalu majalah plyaboy dan pentahouse mohon lesen kat kdn dapat kot. majalah manggggga pun lulus. Auw

Term Papers said...

Hi, thanks for the tips. That was a great help to me.