Thursday, April 2, 2009

SELAMAT ANGKAT SUMPAH!


kalau Rosmah jadi wanita pertama Malaysia esok,
itu tandanya Allah izinkan, jangan melatah!
hikmahnya ialah;
Allah masih izinkan kita berjuang..
LAWAN TETAP LAWAN!

12 comments:

maun said...

Allah masih mahu kita teruskan istiqamah, teruskan jihad, teruskan memperjuangkan agamaNya sehingga insyaAllah kita mendapat keredhaan Allah sebelum tutupan mata terakhir...

mountdweller said...

Allah kata "jadi" maka jadilah. Tidak ada siapa yang boleh mengatasi takdir

ronasina said...

tak bergerak hatta sebesar zarah pun melainkan dengan kudrat Allah..tapi ingat! kita kena berubah..
Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan kaum itu sendiri mengubahnya..

kulupSakah said...

maun, kalau esok jadi maka itulah maksud coretan teman sebelum ni yg bermaksud 'jeran'

Anonymous said...

Firaun kata dia Tuhan..tapi akhirnya hancur jugak!!!

daLyaanoon said...

rindu akan kemunculan 'suaminya' akhir2 ini..

tok iskandar said...

Sehari sebelum PRK Bukit Gantang, Najib akan turun padang ke Bukit Gantang meninjau petugas-petugas UMNO-BN bekerja ke makan tidur ke dengan ditemani mamak memanda menteri pencen dan pak lah.Najib sebagai PM akan berucap berapi-api membakar semangat totok umno.Bila dah sampai tahap gaban ada yang rasa panas sampai terjun sungai.macam minum kopi kapal api.

Janji manis najib bukit gantang akan dijadikan hub atau segitiga emas perak.melayu nak ke mana lepas ni?melayu umno tak kisah.dah lama dah melayu umno tak kisah.Pemimpin umno beri singapura kat lee kuan yew,melayu umno tak kisah.melayu umno bising nizar jadi boneka DAP tapi buat pekak badak je bila Gerakan perintah pulau pinang sejak 1969.

Najibpun letaklah batu asas bagi real sikit drama ala-ala Samarinda.kalau kalahpun tak siapa yang ingat najib letak batu asas kat situ.kata mamak memanda menteri pencen,melayu mudah lupa.hakikatnya melayu umno yang mudah lupa.

Najib percaya dengan ditemani pak lah dan mamak menteri pencen,watak wirawan tahap laksamana do re mi akan menawan hati pengundi Bukit Gantang walhal mereka tak ubah seperti three stooges buat rakyat.

media totok umno akan war-warkan kabinet dapur bakal dibentuk najib.

Biarkanlah badut-badut umno ini membuat aksi menghiburkan rakyat.jika rakyat tak bertepuk tangan biarlah mereka syok sendiri.
Melayari impian menggapai cita-cita membentuk melayu glokal yang taat setia kepada najib dan umno.

Rakyat kini dah bijak.Sandiwara umno jadi bahan gurauan.Sesumpah dan katak jadi mainan umno.akhir kata najib melaungkan suara lemak merdunya,umno boleh.rakyat tanya apa yang boleh.boleh apa lagi....boleh blah.......

meranarakyat said...

Harap sediakan Gambar Altantuya dan bendera Monggolia untuk menyambut kedatangannya..

bERANIKAN hATI said...

HANYA TUHAN YANG LEBIH MENGETAHUI DARI SEGALA MANUSIA. KEBENARAN DAN KEKHILAFAN. MUNGKIN NAJIB LEBIH BAIK DARI ANWAR LALU ALLAH INGIN SELAMATKAN NEGARA INI DENGAN TIDAK MEMBERIKAN KUASA KEPADA YANG BUKAN HAK. PERJUANGAN TIDAK AKAN PERNAH SELESAI. KITA BERJUANG KERANA KITA BENAR ATAU SALAH, KITA SENDIRI PUN TIDAK KETAHUI

kulupSakah said...

tiada perjuangan yang sampai kepada Allah swt melainkan perjuangan menegakkan kalimahNya- pesan Baginda saw kepada sahabat

Anonymous said...

Salam buat Beranikan hati,

Macammana nak tahu perjuangan kita betul atau salah? Rujuk Quran dan Hadis. Kalau tak selari, salahlah tu.

Sekadar Sekali-sekala Menyampuk.

Anonymous said...

hehee...lawak la 'beranikan hati' lagi terang bersuluh sendiri mau tau..sendiri mau lihat n sendiri ingatlah...