Tuesday, April 7, 2009

kangkung menjalar di Batang, dua Bukit dapat dipegang!

Penganalisis politik juga seorang profesor kangkung berkata walaupun rakyat Sarawak tinggal di ulu tetapi mereka lebih memahami perjuangan BiEn dari yang di semenanjung yang lebih moden..

kah kah kah! Tiba-tiba je orang bandar tak faham dan lebih bodoh.. Dasar kangkung bongok!

peganglah kuat2 Batang tu, kami syok dapat dua bukit..tih tih tih!

14 comments:

daLyaanoon said...

sama juga wartawan mengata:-

ini bukan referendum rakyat, kerana rakyat Btg Ai yakin dengan PieM skang!

Falihah07 said...

biasalah prof kang kelingkung kah kah kah mabuk batang kee para pengampu Barisan najis yg berPM kan najis nii... iskh taf faham kawe....
Thniah Bro kerana muncul di bukit gantang.... lena tidur dapat dua bukit.... dasar main belakang memang suka batang kah kah kah kah kah

mountdweller said...

Ada juga prof yang seangkatan dengan keldai rupanya.

Agaknya dia ni setaraf cerdiknya dengan manusia yang masih bercawat!

RAJAWALI said...

Tak lama lagi malaysia akan jadi seperti singapore dan hong kong di bawah PAS dan PKR yang dimunipulasikan oleh DAP...

Jangan tak percaya ...
Lihatlah dalam masa 10 - 15 tahun lagi...

Dan Amerika serta Yahudi adalah Pernasihat Utama Negara disokong oleh Mr. Anu-war...

RAJAMALI said...

50 TAHUN uMNO KUASAI PENANG TAPI BAGI GERAKAN BELASAH SAMPAI TANAH MELAYU TINGGAL 3%..KAH KAH RAJAWALI

Anonymous said...

mamak kembali semula setelah 23 tahun menfiraunkan diri dengan menfaraidkan harta malaysia...tak sampai seminggu dolah dihumban dlm muzium..resam umno

Anonymous said...

tak habis2 ulas kemenangan BN di Batang Ai ... hahaa

Mmg profesor murahan ..

nekadislam said...

Ala aper susah, minta je najib and the gang pindah HQ ke batang Ai.. orang Semenanjung dah tak terima depa dah !!

maun said...

PR won 2 big boob, BN cried over thin dick.....

Anonymous said...

dia kata org cerdik pandai tak sokong BN


dia cukup cerdik kerana memberi fakta tersebut..


hahahahahaha..........

ros said...

Sedara LKS, biar je depa ni nak kata apa, lagi banyak kenyataan bodoh depa ni keluarkan lagi cepat masuk kubur. Tugas kita sekarang ni tegur mana yang jadi isu yang sama cth isu ekonomi pertahanan, dan isu yang pure masalah negara. Bab apa jadi dalam kumpulan depa ni biar dan lantak. Biar pemimpin UMNO/BN ni tak sedar diri moga rakyat yang banyak ni akan hukum mereka ke "tali gantung"(mintak paham la maksud tali gantung tu, bukan tali gantung betul yang ada kat penjara malaysia ni).

ubilepih said...

belikan dia aiskrim batang suruh dia nyonyot...mudah2an dia nanti cerdik

Anonymous said...

profesor ni ad blog x? boleh hantar komen x? hehehhehe... nak komen kat sini x best laa..

Anonymous said...

Maksud prof tu sebenarnya org2 be end ni sama otaknya mcm org2 asli yg dok kat rumah panjang tu.. tiap2 hari mkn kura2 dan biawak. bermakna org2 semenanjung yg dok kat bandar yang selalu surf internet ni semuanya bodoh.

So aku nak tnya... prof tu duduk kat mana? dok dlm hutan jugak ker? prof ni pun mkn kura2 jugak ke? prof ni x tau surf internet jugak ke?

(YB Hasan Rahman ADUN BN Sg.Rambai Melaka) tel:0196265625